بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره پرسپولیس به پنالتی سوخته سرخ پوشان + سند

مرتضی پورعلی‌گنجی : صددرصد پنالتی ما را نگرفتند ؛ مثل رعد و برق شیخ دیاباته را زدند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶


مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد عنوان کرد: صددرصد پنالتی ما را نگرفتند. مثل رعد و برق شیخ دیاباته را زدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد عنوان کرد:

اول از همه خیلی متاسفیم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. بازی به نظرم بازی قشنگی نبود. خواهش من از تمام داوران این است که محکم و با قدرت تصمیم بگیرند و با فریاد بازیکنان و نفرات بیرون زمین تصمیم‌شان را عوض نکنند.

او ادامه داد:

یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفتند. فکر می‌کنم امروز فوتبال ندیدیم و واقعا هم شرمنده هواداران هستم و هم شرمنده فوتبال کشور. امیدوارم در آینده بازی‌های قشنگ‌تری داشته باشیم و همه تیم‌ها فوتبال بازی کنند. اصلا فوتبال قشنگی نبود.

پورعلی درباره اثر اتفاقات کنار زمین در قضاوت داور عنوان کرد:

به نظر من تاثیرگذار هست و شک نکنید. داوران ما احساساتی تصمیم می‌گیرند و بازی قبلی یک پنالتی به سود ما نگرفتند و این بازی هم یک سری سودها 50-50 به سود فولاد بود. امروز بازی فوتبال ندیدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص برخورد دیاباته توضیح داد:

به نظر من که دو متری صحنه بودم، صدای برخوردشان مثل رعد و برق بود و در کل فضا پیچید. نمی‌دانم… سوت داور هم آمد بالا و نمی‌دانم چرا سوت نزد. یک سری مسائل شاید در سوت نزدن داور برای پنالتی تاثیرگذار بود.

وی در پاسخ به این سوال که “یک سری مسائل” چه چیزهایی هستند، گفت:

ببینید، داد و بیداد بازیکنان و همه کسانی که دور و اطراف هستند، حتی توپ جمع کن تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نبینیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *