بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مژده مربی تیم ملی آلمان به طرفداران مانشافت

هانسی فلیک : آلمان بی‌صبرانه منتظر یورو 2024 است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
هانسی فلیک

بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آلمان بعد از حذف زودهنگام و فاجعه‌بار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و با اعلام فدراسیون فوتبال این کشور شاگردان هانسی فلیک در اولین قدم در سال 2023 دو بازی دوستانه مقابل پرو و بلژیک برگزار خواهند کرد.

حذف آلمان از جام جهانی باعث شده بود هانسی فلیک با سیلی از انتقادها مواجه شود و انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال به همکاری با او پایان بدهد. ولی بعد از شایعات متعدد در نهایت فلیک در پست خود ابقا شد و تنها کسی که از تیم‌های ملی آلمان کناره‌گیری کرد اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی بود.

امروز اعلام شد که تیم ملی آلمان روز 25 مارس در شهر ماینتس در یک بازی دوستانه به مصاف پرو می‌رود و سپس در روز 28 مارس در شهر کلن دیداری مقابل بلژیک برگزار می‌کند.

هانسی فلیک با اعلام این دو بازی دوستانه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد تا به سؤالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

سرمربی آلمان گفت:

دو دیدار دوستانه مقابل پرو و بلژیک را در چارچوب آماده‌سازی مانشافت برای رقابت‌های قهرمانی اروپا که در خاک خودمان برگزار خواهد شد انجام می‌دهیم. ما بی‌صبرانه منتظر آن تورنمنت هستیم و می‌خواهیم تیمی بسازیم که در آن تورنمنت فوتبالی موفق و جذاب بازی کند. تیمی پرشور و مغرور که فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.

فلیک در ادامه گفت:

بعضی تغییرها برای ما حتمی و اجباری است و همه خواهند دید که به زودی تصمیم‌هایی شجاعانه و غیرمنتظره می‌گیریم. باز هم تکرار می‌کنم بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌های یورو هستیم. همه منتظرند تا ماشین مانشافت دوباره راه بیفتد و تیم در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *