بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشویق مسی، اسلحه هواداران الاتحاد مقابل رونالدو

تشویق لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد در دیدار با النصر برای تضعیف روحیه کریستیانو رونالدو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۵۲
تشویق لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد برای تضعیف روحیه کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که به تازگی به باشگاه عربستانی النصر پیوسته، در این مدت با استقبال کم‌نظیری در این کشور روبه‌رو شد اما دیشب متوجه شد که قرار نیست این شرایط ادامه پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

النصر در دیدار سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد قرار گرفت و هواداران حریف برای تضعیف روحیه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، نام رقیب قدیمی او را فریاد زدند.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو که به تازگی به باشگاه عربستانی النصر پیوسته، در این مدت با استقبال کم‌نظیری در این کشور روبه‌رو شد اما دیشب متوجه شد که قرار نیست این شرایط ادامه پیدا کند.

دیشب النصر در دیدار سوپرجام عربستان در ورزشگاه ملک فهد مقابل الاتحاد قرار گرفت و از لحظه ورود رونالدو به زمین، هواداران حریف شروع به فریاد زدن نام لیونل مسی کردند تا به این ترتیب تمرکز ستاره پرتغالی را به هم بزنند.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو یک هفته قبل در دیداری دوستانه در ترکیب تیم منتخب النصر-الاهلی مقابل پاری‌سن‌ژرمن که مسی را در اختیار داشت، به میدان رفت و در آن دیدار هم او بود که بیش از همه ستاره‌های درون زمین با تشویق روبه‌رو شد، اما اکنون با شروع دیدارهای رسمی النصر، واکنش‌ها به حضور او در ترکیب این تیم متفاوت شده است و احتمالا هواداران دیگر تیم‌ها هم برای خنثی کردن او، به شیوه‌های مشابهی رو خواهند آورد.

دیدار الاتحاد و النصر با پیروزی 3 بر 1 الاتحاد به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *