بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

رسول کربکندی : پرسپولیس از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۸
رسول کربکندی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

رسول کربکندی پیشکسوت پرسپولیس گفت : در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است، چون بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی فوتبال بازی می‌کنند و پرسپولیس هم از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول کربکندی پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ امسال گفت:

چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر سرمایه‌گذاری زیادی در این فصل انجام داده‌اند، به‌خصوص سپاهان که تمامی ابزارهای قهرمانی را دارد و البته نوسان در نتیجه‌گیری باعث شد تا پنج امتیاز با صدر جدول اختلاف داشته باشد. در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است، چون بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی فوتبال بازی می‌کنند و پرسپولیس هم از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری است، تأکید کرد:

من هیچ وقت در فوتبال پیش‌بینی نمی‌کنم، ولی در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان را شانس‌های اصلی قهرمانی می‌دانم. جبران اختلاف پنج امتیاز برای سپاهان چندان سخت نیست، ولی اگر این تیم لغزش داشته باشد طبیعتاً رسیدن به صدر جدول برای سپاهانی‌ها سخت خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه لیگ برتر ایران جذابیت چند سال گذشته را ندارد، خاطر نشان کرد:

متأسفانه بازی‌های امسال چندان هیجان‌انگیز نیست و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز تأثیر مهمی در این قضیه دارد. امیدوارم با ورود هواداران به ورزشگاه‌ها شرایط فنی بازی‌ها بهتر شود و مردم بتوانند از تماشای بازی‌های لیگ برتر لذت ببرند.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال با صدر جدول فاصله گرفته است، اظهار داشت:

از شروع لیگ رفتارهای سرمربی استقلال آرامش این تیم را به‌هم زد و فکر می‌کنم در حال حاضر مهمترین مشکل آنها نداشتن آرامش باشد. وقتی یک بازیکن باتجربه در دقایق آخر روی صحنه‌ای که هیچ خطری روی دروازه ایجاد نمی‌شود یک پنالتی بی‌مورد می‌دهد طبیعتاً این موضوع نشان می‌دهد که استقلال از لحاظ ذهنی شرایط ایده‌آلی ندارد و باید این وضعیت را تغییر بدهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *