بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهادات جذاب برای شاه ماهی ساپینتو ؛ جدایی آقای ستاره قطعی شد + عکس

ابوالفضل جلالی در آستانه جدایی از استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲
ابوالفضل جلالی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

احتمال جدایی یکی از مدافعان استقلال از این تیم بسیار زیاد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساپینتو از ابتدای حضورش در استقلال همچنان به ترکیب ثابت و مورد نظرش دست پیدا نکرده و این در حالی است که وی در هربازی تغییرات بسیاری را در این تیم اعمال می کند سرمربی استقلال در خط دفاعی استقلال چندین ترکیب را مورد ارزیابی قرار داد ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال بازیکنی است که پیش از بازی‌های جام جهانی شرایط بسیار مناسبی در استقلال داشت. این بازیکن پس از بازگشت از قطر و بازی خوبی که در مقابل تیم ملی آمریکا انجام داد از ترکیب استقلال دور شد. مصدومیت بی موقع این بازیکن باعث شد که ساپینتو حتی پس از بهبودی کامل نیز از وی در ترکیب استقلال استفاده نکند و این وضعیت همچنان ادامه دار است.

ابوالفضل جلالی در دو سه دیدار گذشته استقلال آماده حضور در میدان بود اما ساپینتو به وی اعتماد نکرد تا این بازیکن نیز ساز جدایی از استقلال را کوک کند. جلالی از تیم های قطری پیشنهاد دریافت کرده و قصد جدایی از استقلال را دارد. مدیران استقلال با خواسته جلالی مخالفت کردند اما اصرار این بازیکن عاملی است که وی را از استقلال دور کند.

جلالی خواستار بررسی مدیران تیم است تا بتواند پس از توافق با علی فتح الله زاده در نیم فصل جدا شود زیرا وی تمایلی به ادامه کار با سرمربی فعلی استقلال ندارد و نیمکت نشینی در استقلال را در این مقطع با توجه به آمادگی‌اش در تمرینات نمی‌پذیرد و ترجیح می‌دهد در تیمی قطری تجربه جدیدی را کسب کند.

ابوالفضل جلالی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *