بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

10 از 10 ؛ این رشفورد اعجاب انگیز + عکس

فرم فوق العاده مارکوس رشفورد در منچستریونایتد پس از جام جهانی با 10 گلزنی در 10 دیدار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۳
مارکوس رشفورد

مارکوس رشفورد ملی‌پوش انگلیسی منچستریونایتد با گلزنی در بازی دیشب آمار شگفت‌انگیز خود بعد از جام جهانی را ادامه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکوس رشفورد ملی‌پوش انگلیسی منچستریونایتد با گلزنی در بازی دیشب آمار شگفت‌انگیز خود بعد از جام جهانی را ادامه داد.

به گزارش پارس فوتبال، مارکوس رشفورد تورنمنت ناموفقی را همراه با تیم ملی انگلیس در قطر پشت سر گذاشت. او شروع خوبی مقابل ایران در این رقابت‌ها داشت، اما در ادامه نتوانست سوپراستار سه شیرها برای قهرمانی دوم باشد و در مرحله یک چهارم نهایی با جام جهانی وداع کرد. ملی‌پوش یونایتد حالا بعد از بازگشت از قطر آماده‌ترین ورژن خود را به نمایش گذاشته است.

منچستریونایتد دیشب در یکی از دیدارهای مرحله چهارم جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و خیلی زود به گل رسید. زننده این گل طبق پیش‌بینی و بر اساس روال این روزهای شیاطین سرخ، مارکوس رشفورد بود.

او در انتهای نیمه خودی صاحب توپ شد و با یک استارت انفجاری در کسری از ثانیه خود را به محوطه جریمه حریف رساند. یک ضربه دقیق در موقعیت تک به تک، ادامه این حرکت زیبا بود که به گل اول یونایتد منجر شد.

مارکوس رشفورد

رشفورد در‌ زمین خودی صاحب توپ شد و با مهارتی مثال‌زدنی و یک حرکت سوپر انفرادی موفق نصف زمین را طی کرد و پس از عبور از بین دو مدافع حریف در موقعیت تک به تک دروازه را باز کرد.

این دهمین گل متوالی رشفورد بعد از جام جهانی و طی رقابت‌های مختلف باشگاهی بود که او را به آماده‌ترین مهاجم حاضر در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل کرده است.

رشفورد چندی پیش بعد از درخشش مقابل اورتون، با تاکید به اینکه در آماده‌ترین روزهای خود قرار دارد، در گفت‌وگو با ITV اظهار داشت:

از نظر عملکردم در زمین باید بگویم که در حال حاضر در بهترین روزهایم هستم، بنابراین احساس بسیار خوبی در زمین دارم. من در پست‌ها و مناطقی قرار می‌گیرم که بتوانم گلزنی کنم. اگر همچنان به خلق موقعیت ادامه دهم، احساس می‌کنم که همچنان به گلزنی هم ادامه خواهم داد.

مارکوس رشفورد

مهاجم 25ساله یونایتد طی ده بازی اخیر فقط مقابل کریستال پالاس که یونایتد به تساوی یک بر یک دست یافت، موفق به گلزنی نشده است. او که همچنان در بازی با ناتینگهام فرصت افزودن به گل‌های خود در این مدت را دارد، بعد از جام جهانی مقابل برنلی، ناتینگهام فارست، وولوز، بورنموث، اورتون، چارلتون (دو گل)، منچسترسیتی، آرسنال و ناتینگهام فارست گلزنی کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *