بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حادثه برای هواداران یونایتد بعد از گل برونو (عکس)

ریزش ترسناک هواداران منچستریونایتد از روی سکوها پس از گل سوم به ناتینگهام فارست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۴
منچستریونایتد

بعد از آخرین گل منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست، شاهد سقوط هواداران به بخش پایین سکوها بودیم که به خیر گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آخرین گل منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست، شاهد سقوط هواداران به بخش پایین سکوها بودیم که به خیر گذشت.

به گزارش پارس فوتبال، این اتفاق پس از این رخ داد که برونو فرناندز با ضربه ای هوشمندانه در دقیقه 89 پاس آنتونی الانگا را وارد دروازه ناتینگهام فارست کرد تا منچستریونایتد بازی اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی سه بر صفر در خانه حریف به پایان برساند.

مهاجم یونایتد بعد از این گل برای انجام شادی به گوشه زمین حرکت کرد و در حالی که هم تیمی هایش و دوربین‌های عکاسی و تلویزیونی نیز به دنبال او در حرکت بودند، هجوم همزمان هواداران حاضر در آن بخش از ورزشگاه به سمت پایین تر سکوها، حادثه ای خطرناک را منجر شد.

هجوم هواداران خوشحال یونایتد به بخشی از سکوها که به جشن گل سوم نزدیک تر بود، موجب برهم خوردن تعادل چندین نفر و سقوط آنها روی یکدیگر شد. در این صحنه، یکی از ماموران انتظامات ورزشگاه نیز تعادل خود را از دست داد و چند هوادار هم که روی سکوهای تبلیغاتی سقوط کرده و چند نفر بالاتر از آنها نیز شرایط مشابهی داشتند، خطر له شدن را برای لحظاتی تجربه کردند.

البته تا پیش از آن که حادثه یاد شده منجر به مصدومیت جدی یک نفر شود، نظم و آرامش به سکوها برگشت تا جشن گل فرناندز و پیروزی آسان یونایتد، تلفاتی در بین اندک هواداران این تیم که در ورزشگاه حضور داشتند به همراه نداشته باشد.

منچستریونایتد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *