بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نعمتی با پرسپولیس توافق کرد ؟

سیامک نعمتی و پرسپولیس؛ توافق احتمالی برای جدایی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۲
سیامک نعمتی

سیامک نعمتی به احتمال زیاد، طی 24 ساعت آینده با مدیران این باشگاه برای جدایی توافق خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیامک نعمتی ، هافبک قرمزها که در لیست خروج یحیی گل‌محمدی قرار گرفته، هنوز نتوانسته رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرد.نعمتی که در بازار شایعات به فولاد و تراکتور لینک شده، در صورتی که بتواند رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد، به احتمال زیاد راهی اهواز خواهد شد تا جای وریا غفوری را در ترکیب تیم جواد نکونام بگیرد.

گفته می‌شود پس از به بن بست رسیدن مذاکرات بین سیامک نعمتی و باشگاه پرسپولیس، نعمتی این پیشنهاد را به باشگاه داده که او با تیم جدیدش به توافق برسد و مبلغی از دریافتی‌اش از تیم جدیدش را به عنوان حق رضایت‌نامه، به حساب پرسپولیس واریز کند.

در حالیکه طی روزهای گذشته از درخواست 3 میلیاردی پرسپولیس برای صدور رضایتنامه نعمتی صحبت شده بود اما گویا پرسپولیس حاضر است با رقمی بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان، رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کند.

این روایت هم منتشر شده که نعمتی در ابتدا حاضر نشده مبلغی میلیاردی برای صدور رضایت‌نامه‌اش پرداخت کند اما برای اینکه هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود، به باشگاه پیغام داده که به او اجازه جدایی دهند و او هم سعی خواهد کرد با پرسپولیس درباره مبلغ رضایتنامه، به توافق برسد.

شنیده‌ها حاکی از این است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاید نعمتی و پرسپولیس تا فردا عصر بر سر جدایی و دریافت رضایت‌نامه به توافق برسند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *