بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری سنگین شهردار مادرید برای رئالی ها در آستانه ال دربی

شهردار مادرید : اتلتیکو مادرید هرگز در جام حذفی در برنابئو نمی‌بازد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید هرگز در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید در برنابئو نباخته و شهردار مادرید معتقد است در بازی پنجشنبه شب نیز اتلتیکو سربلند از برنابئو خارج می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید هرگز در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید در برنابئو نباخته و شهردار مادرید معتقد است در بازی پنجشنبه شب نیز اتلتیکو سربلند از برنابئو خارج می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید و اتلتیکو پنجشنبه شب در برنابئو از مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری برابر هم قرار خواهند گرفت. این یک تک بازی است و حکم فینال را برای هر دو تیم دارد. رئال از سال 2014 دیگر نتوانسته قهرمان کوپا دل ری شود و جالب اینکه آخرین بار که قهرمان شد، کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم حضور داشت. فصل قبل رئال با شکست از بیلبائو در یک‌چهارم نهایی حذف شد.

خوزه لوئیس آلمیدا، شهردار مادرید، که از هواداران سرسخت اتلتیکو است، در مصاحبه با مارکا گفت که تیم محبوبش هرگز در برنابئو یک بازی فینال را نباخته و این بار هم نمی‌بازد: «هر فینال کوپا دل ری که در برنابئو برگزار کرده‌ایم را پیروز شده‌ایم. اتلتیکو فینال‌ها را در برنابئو نمی‌بازد. این بازی هم مثل یک فینال است و در برنابئو برگزار می‌شود. تیم بازنده حذف می‌شود ولی آن تیم اتلتیکو نخواهد بود.»

این ادعا البته درست است. اتلتیکو مادرید آخرین بار در سال 2013 در فینال کوپا دل ری و در برنابئو برابر رئال به میدان رفت و 1-2 برنده شد. در سال های 1992، 1961 و 1960 نیز اتلتیکو توانسته بود رئال را در برنابئو مغلوب کند و قهرمان کوپا دل ری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *