بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به فوتبال جهان ؛ ادعای پیشنهاد الهلال به مسی دروغ بود! + عکس

فابریزیو رومانو : لیونل مسی بر خلاف شایعات در روزها و هفته‌های اخیر هیچ پیشنهادی از الهلال نداشته است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۲
لیونل مسی در الهلال

درحالیکه در هفته‌های گذشته شایعه پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به لیونل مسی بارها مطرح شد اما ظاهرا این اخبار کذب محض بوده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه در هفته‌های گذشته شایعه پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به لیونل مسی بارها مطرح شد اما فابریزو رومانو می‌گوید این ادعا از اساس غلط بوده و هیچ پیشنهاد و مذاکره‌ای در کار نبوده است.

به گزارش پارس فوتبال، به نظر می‌رسد تا زمانی که تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن رسما اعلام نشود هر روز شاهد گزارش‌هایی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه فرانسوی و پیوستنش به گزینه‌های دیگر خواهیم بود.

درحالیکه از زمان پیوستن مسی به تیم پاریسی همواره نام باشگاه سابق او بارسلونا به عنوان گزینه‌ای همیشگی برای ابرستاره آرژانتینی مطرح بود ولی در هفته‌های اخیر شاهد مطرح شدن یک نام غیرمنتظره به عنوان مقصد احتمالی لئو مسی بودیم: باشگاه عربستانی الهلال.

این شایعات از زمانی آغاز شد که کریستیانو رونالدو با یک قرارداد بزرگ به خاورمیانه رفت و پیراهن باشگاه النصر عربستان را به تن کرد. از همان روزها بود که رسانه‌های مختلف این ادعا را مطرح کردند که الهلال، رقیب سنتی النصر، که احساس می‌کند در مقابل حرکت بزرگ این باشگاه قافیه را باخته قصد دارد با یک حرکت بزرگ لئو مسی را به خدمت بگیرد.

این اخبار بارها مطرح شده و حتی ادعا شده بود که الهلال مذاکراتی با مسی و پدرش خورخه داشته و پیشنهادی 300 میلیون یورویی روی میز گذاشته است. این در حالی بود که پاری سن ژرمن پیش از شروع این شایعات سیگنال‌های متعددی ارسال کرد که نشان می‌داد پیش از شروع جام جهانی بین این باشگاه و مسی توافق نهایی صورت گرفته و طرفین منتظر اعلام رسمی تمدید قرارداد او هستند.

فابریزیو رومانو امروز ادعاهای مربوط به مذاکرات الهلال عربستان و مسی را به کلی رد کرد و در یک توییت نوشت:

لئو مسی بر خلاف شایعات در روزها و هفته‌های اخیر هیچ پیشنهادی از الهلال نداشته. نه مذاکره‌ای انجام شده و نه جلسه‌ای برگزار شده است. خبر دارم که قدم بعدی برای مسی جلسه‌ای با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد است. مسی در پاری سن ژرمن می‌ماند.

لیونل مسی در الهلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *