بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست عجیب مدیران استقلال از ستاره های آبی + جزئیات

درخواست کاهش مبلغ قرارداد از بازیکنان استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
استقلال ؛ مدیران آبی ها درخواست عجیبی از بازیکنان داشتند

مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته درخواست جالب و عجیبی از برخی از بازیکنان خود داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی و عدم نتیجه‌گیری تیم استقلال با حواشی و چالش‌های زیادی روبرو شده است. در کنار همه این مشکلات باید رأی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با بدهی استقلال به سازمان لیگ را اضافه کرد که گرفتاری‌های این باشگاه را دو چندان کرده است.

زمانی که فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد به بررسی قرارداد بازیکنان پرداخت و متوجه شد قرارداد برخی از بازیکنان نه چندان کلیدی این تیم به طرز عجیبی چندین برابر شده است. علیرضا رضایی، سبحان خاقانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری و … که در سال‌های قبل فوتبالی‌شان قرارداد پایینی داشتند اما در زمان مدیریت مصطفی آجورلو قراردادشان چندین برابر شده بود.

با گذشت زمان، در روزهای اخیر مدیران استقلال از این بازیکنان درخواست کرده‌اند کمی از قراردادشان را کاهش دهند. این درخواست از آنجایی عجیب است که بازیکنی حاضر نیست قراردادش را تغییر دهد و مقصر آنها نیستند و مدیران قبلی هستند.

اگر چه سیاست مدیران  مقابله کردن با بازیکنان نیست ولی از راه‌های مختلف قصد دارند آنها را متقاعد کنند قراردادشان را پایین بیاورند تا هم به مطالبات‌شان برسند و هم کمکی به باشگاه کرده باشند. حالا باید دید واکنش بازیکنان به این موضوع چه خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *