بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و پاس گل های تماشایی از ارلینگ هالند + فیلم

همه گل ها و پاس گل های هالند در فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۴


همه گل ها و پاس گل های هالند در فصل 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هالند در حالی که تنها ۶۰ دقیقه در زمین حاضر بود، موفق شد در عرض ۱۴ دقیقه ۳ بار دروازه خوزه سا را باز کند تا نتیجه بازی رفت این بار بدون ۱۰ نفره شدن ولوز تکرار شود.

تعداد گل‌های زده هالند در عرض ۱۸ مسابقه به ۲۵ رسید؛ ۲ گل بیش‌تر از کل گل‌هایی که صلاح، کین و واردی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن لیگ در هر یک از ۳ فصل پیش به ثمر رسانده‌ بودند! هالند بعد از آلن شیرر و هری کین به سومین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در یک فصل ۴ بار هت‌تریک می‌کند.

او در عرض ۱۹ مسابقه به این رکورد رسید؛ حداقل ۴۶ بازی زودتر از هر بازیکن دیگر (نیستلروی، ۴ هت‌تریک در ۶۵ مسابقه). همچنین مجموع هت‌تریک‌های لیگ برتری او از رونالدو (۳) گذشت و با صلاح (۴) برابر شد.

برج نروژی به رکورد ۱۶ گل‌زده در بازی‌های خانگی فصل رسید که رکورد مشترک تاریخ باشگاه در کل فصل حساب می‌شود. همچنین تعداد گل‌های هالند با پای چپ (۱۵) با مجموع گل‌های اورتون در این فصل (۱۵) برابر شد. دی‌بروینه به رکورد ۱۱ پاس‌گل در این فصل رسید؛ بیش‌تر از هر بازیکن دیگر در فوتبال اروپا.

او برای پنجمین بار به هالند پاس‌ گل داد؛ بیش‌تر از هر بازیکن دیگر به هر هم‌تیمی دیگر در این فصل. ریاض محرز به رکورد ۶ گل و ۳ پاس گل در ۸ مسابقه بعد از جام جهانی رسید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *