بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین بازی آرژانتین با پیراهن سه‌ستاره (عکس)

حضور تیم ملی آرژانتین در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال امریکای جنوبی با لباس سه ستاره

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۲۶
تیم ملی آرژانتین

بیش از یک ماه از پایان جام جهانی 2022 در قطر می گذرد و اخیرا شاهد رونمایی از لباس تیم ملی آرژانتین (قهرمان جام) با سه ستاره روی پیراهن بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از قهرمانی در جام جهانی 2022، تیم ملی آرژانتین از پیراهن سه ستاره خود رونمایی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بیش از یک ماه از پایان جام جهانی 2022 در قطر می گذرد و اخیرا شاهد رونمایی از لباس تیم ملی آرژانتین (قهرمان جام) با سه ستاره روی پیراهن بودیم؛ چیزی که نشانه سه دوره قهرمانی در بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیاست.

تیم زیر 20 سال البی سلسته که هدایت آن را خاویر ماسکرانو به عهده دارد، صاحب این شانس است که برای اولین بار، پیراهن های سه ستاره را به تن کند.

بازینکان جوان تیم ملی آرژانتین که آرزو دارند در آینده مثل مسی و دیگر ستاره های تیم ملی این کشور، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنند، این شانس را دارند که پیراهنی را به تن کنند که سومین ستاره روی لوگوی آن همین یک ماه پیش توسط لئو و هم تیمی هایش به دست آمد.

تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین

تیم آرژانتین در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 20 سال امریکای جنوبی با تیم های کلمبیا، برزیل، پاراگوئه و پرو همگروهی است و به دنبال قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست است تا جواز صعود به جام جهانی اندونزی (به صورت مستقیم) را کسب کند. سه تیم اول مسابقات همچنین سهمیه بازی های پان امریکا را هم به دست آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *