بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی فوری از زومر با لباس بایرن (عکس)

اولین بازی یان زومر در بایرن مونیخ در برابر لایپزیش در بوندسلیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۸
اولین بازی یان زومر در بایرن مونیخ در برابر لایپزیش در بوندسلیگا

بایرن مونیخ آلمان بعد از کش و قوس های بسیار سرانجام روز گذشته موفق شد رضایت باشگاه باشگاه بروسیامونشن گلادباخ برای انتقال یان زومر را جلب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یان زومر 24 ساعت بعد از نهایی شدن انتقالش به بایرن، با پیراهن این تیم به میدان رفت.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه بایرن مونیخ آلمان بعد از کش و قوس های بسیار سرانجام روز گذشته موفق شد رضایت باشگاه باشگاه بروسیامونشن گلادباخ برای انتقال یان زومر را جلب کند؛ این دروازه بان سوئیسی تنها 24 ساعت بعد از معرفی به عنوان جانشین نویر، دیشب در ترکیب بایرن مونیخ حضور یافت.

زومر با 8 میلیون یورو به علاوه 1.5 میلیون یورو پاداش تا سال 2025 با بایرن قرارداد بست تا دغدغه بزرگ بایرن مونیخ بعد از مصدومیت نابهنگام نویر که در اسکی با شکستگی پا مواجه شده بود، برطرف گردد.

ناگلزمان در بازی جمعه شب تیمش مقابل لاپیزیش که اولین بازی آنها بعد از تعطیلات دو ماهه بود، به یان زومر بازی داد. بایرنی ها در این دیدار با وجود اینکه گل اول را به حریف زدند اما در نهایت به تساوی یک بر یک بسنده کردند تا سال نو برایشان خیلی خوب شروع نشود.

یان زومر چهره ویژه بایرن در این دیدار بود که برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم حضور یافت؛ کاپیتان تیم ملی سوئیس که روز گذشته در تمرین تیم جدیدش حضور یافته بود، در 45 دقیقه نخست بازی با لایپزیش دروازه خود را بسته نگه داشت اما در نیمه دوم یک گل خورد تا از ثبت کلین شیت در گام نخست ناکام بماند.

اولین بازی یان زومر در بایرن مونیخ در برابر لایپزیش در بوندسلیگا

او البته خیلی روی گل دریافتی مقصر نبود؛ آندره سیلوا در درگیری با یوشوا کیمیش در گوشه محوطه جریمه بایرن صاحب توپ شد و آن را به سمت تیر دوم ارسال کرد. دومینیک سوبوسلای با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه برگرداند و مارسل هالستنبرگ با یک ضربه نه چندان محکم توپ را از یان زومر عبور داد.

زومر که در این دیدار 2 سیو داشت، 48 بار توپ را لمس کرد و 84 درصد پاس هایش صحیح بود، در طول نود دقیقه با روحیه بالا ظاهر شد و نشان داد که با وجود طی شدن سریع پروسه انتقال تا حضورش در ترکیب اصلی، از نظر روحی و روانی آماده چالش بزرگ پیش روست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *