بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی + عکس

فرزاد آشوبی : پرسپولیس شایسته‌ ترین تیم لیگ برتر است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰
فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس گفت : سطح کیفی بازی‌ های پرسپولیس به مراتب بالاتر از سایر تیم‌ها بوده است و مهمترین مؤلفه پرسپولیس انعطاف تاکتیکی این تیم برای هر پیشامدی است که هیچکس فکرش را نمی‌ کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نتایج دور رفت رقابت‌های لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود، گفت:

سطح کیفی بازی‌های پرسپولیس به مراتب بالاتر از سایر تیم‌ها بوده است. مهمترین مؤلفه پرسپولیس انعطاف تاکتیکی این تیم برای هر پیشامدی است که هیچکس فکرش را نمی‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات ساختاری این تیم افزود:

فلسفه یحیی گل محمدی تغییر نکرده است بلکه او شناخت کامل از داشته‌های خود در لیست بازیکنان تیم دارد. عملکرد مجموعه تیمی پرسپولیس شایستگی آنها برای صدرنشینی در پایان نیم فصل را نشان داد. گل محمدی با استفاده از همین دیدگاه می‌تواند تیمش را بدون داشتن مهاجم به ۵ گل در یک بازی برساند. هنر یک مربی استفاده از جزئیات فنی یک بازیکن است.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم دور برگشت را هم بدون مهاجم تخصصی آغاز می‌کند گفت:

تمرینات بازیکنان بیشتر از هر آیتم دیگری به کادر فنی پرسپولیس کمک می‌کند تا برای انتخاب ترکیب اصلی تصمیم گیری کند. فکر می‌کنم انگیزه‌های تیمی پرسپولیس مثل گذشته شده است و بازیکنان به خوبی می‌دانند برای حضور در ترکیب باید بهترین خود باشند. گل محمدی نیز فارغ از هر اسمی با استفاده از بازیکنانی مثل محمد عمری و سینا اسدبیگی نشان داده است با کسی تعارف ندارد و اتحاد تیمی برایش حرف اول را می‌زند.

آشوبی درباره رقابت تیم‌های بالای جدول برای کسب قهرمانی فصل جاری تصریح کرد:

اگر کسی بخواهد مسیر انحرافی را برود باید به قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر فکر کند. وقتی نصف بازی‌ها باقی مانده است صحبت از کسب قهرمانی سم است.

او در پایان خاطرنشان کرد:

ثبات نیمکت‌های فنی لیگ برتر کمک زیادی به پیشرفت تیم‌ها خواهد کرد. فکر می‌کنم فشار روی مربیان در لیگ برتر ایران بسیار زیاد است. مدیران باشگاه‌ها باید نتیجه گیری را کنار بگذارند و هر یکی از باشگاه‌ها با تعیین استراتژی مشخص برای جایگاه خود در جدول هدف گذاری کنند. تغییر متوالی نیمکت هیچ کمکی به پیشرفت فنی بازیکنان و در نهایت فوتبال ایران نمی‌کند.

فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *