بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خارق العاده و شگفت انگیز ؛ گل های گرت بیل در رئال مادرید + فیلم

برترین گل های گرت بیل در رئال مادری

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۲


برترین گل های گرت بیل در رئال مادرید را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین گل های به ثمر رسیده از سوی گرت بیل ستاره ولزی سابق باشگاه رئال مادرید را در همه مسابقات آماده کرده ایم.

گرت بیل، ستاره فوتبال ولز، با انتشار بیانیه‌ای بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد. این ستاره ولزی در 33سالگی از این پس نه در سطح ملی و در سطح باشگاهی به میدان نخواهد رفت.

بیل در دوران فوتبالی خود افتخارات زیادی به دست آورده و با تیم‌های مختلف 18 جام قهرمانی کسب کرده است. او در فصل 13-2012 بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

بعد از این فصل درخشان بود که او با قراردادی بزرگ راهی رئال مادرید شد. بیل سال‌ها ستاره اول تیم ملی کشورش ولز هم بود و به مدت شش سال پیاپی بهترین بازیکن سال این کشور انتخاب شد.

او برای تیم ملی کشورش 111 بازی انجام داد و بعد از سال‌ها باعث صعود ولزی‌ها به جام جهانی و حضورشان در جام جهانی 2022 قطر شد. او برای تیم ملی ولز 41 گل به ثمر رساند و بسیاری از اهالی این کشور از او به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ کشورشان یاد می‌کنند. گرت بیل پیش از اعلام بازنشستگی در لیگ آمریکا و در لس‌آنجلس اف‌سی بازی می‌کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *