بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری تند برهالتر : می خواستند از من سوءاستفاده کنند

گرگ برهالتر : فردی در طول جام جهانی با فدراسیون فوتبال آمریکا تماس گرفت و گفت که اطلاعاتی درباره من دارد که می‌تواند نابودم کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
گرگ برهالتر

قرارداد گرگ برهالتر با فدراسیون فوتبال آمریکا با پایان یافتن سال 2022 به اتمام رسید و هنوز قرارداد جدیدی بین دو طرف به امضا نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید عده‌ای به دنبال سواستفاده از مسائل خانوادگی او بوده‌اند.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد گرگ برهالتر با فدراسیون فوتبال آمریکا با پایان یافتن سال 2022 به اتمام رسید و هنوز قرارداد جدیدی بین دو طرف به امضا نرسیده اما بسیاری از احتمال تمدید قرارداد او خبر می‌دهند.

حالا موضوع عجیبی از سوی او مطرح شده که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است. او با انتشار پستی در صفحه توییترش از باج‌گیری از خودش در دوران جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

این مربی آمریکایی با ابراز خوشحالی از همکاری با تیم ملی کشورش و سپاسگزاری از بازیکنان برای تعهدی که به تیم او داشتند اضافه کرد:

من منتظر ادامه مذاکراتم با فوتبال آمریکا درباره آینده هستم اما حالا زمان آن رسیده است که اطلاعاتی شخصی که نفر سومی قصد استفاده از آنها علیه من و خانواده‌ام را داشته به صورت علنی منتشر کنم.

فردی در طول جام جهانی با فدراسیون فوتبال آمریکا تماس گرفت و گفت که اطلاعاتی درباره من دارد که می‌تواند نابودم کند، تلاشی واضح برای استفاده از موضوعی بسیار شخصی از سال‌ها قبل برای پایان دادن ارتباط من با فدراسیون فوتبال آمریکا.

برداشتن این قدم دشوار است اما من و همسرم می‌خواهیم این خاطره را به صورت مستقیم مطرح کنیم. این داستان مربوط به ماست اما امیدواریم که درسی ارزشمند برای دیگران باشد. در پاییز سال 1991 با او دیدار کردم، تازه 18 ساله شده بودم و همسرم زنی بسیار فوق العاده بود و ما حس می‌کردیم سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم.

چهار ماه بود نامزد کرده بودیم که این اتفاق رخ داد. ما بحثی بسیار جدی داشتیم که به خیابان کشیده شد. ما درگیر شدیم و من به پای او لگد زدم. هیچ توجیهی برای این کار نیست و من همیشه شرمنده هستم. بلافاصله از او عذرخواهی کردم و سپس این موضوع را با خانواده‌ها و دوستان مطرح کردم چون می‌خواستم مسئولیت پذیر باشم.

پای پلیس هرگز به این مسئله باز نشد اما من شخصا به دنبال یاد گرفتن، رشد کردن و کمک کردن به همسرم بودم تا نشان دهم که او چقدر برای من ارزشمند است. چنین اتفاقی تا به امروز دیگر هرگز تکرار نشده است. ما مدتی بعد با هم دیدار کردیم و تصمیم گرفتیم بار دیگر رابطه را از نو بسازیم. از آن زمان تا به حال در کنار هم زندگی کردیم.

این را مطرح کردم تا بگویم مردم می‌توانند اشتباه کنند و یاد بگیرند. یک تصمیم بد توسط یک نوجوان نباید کل دوران زندگی او را تعریف کند. ما به صورت کامل برای تحقیق درباره این موضوع آماده هستیم و از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا نشان دهیم که در طول 31 سال گذشته تا چه حد رشد کردیم.

فدراسیون فوتبال آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اتهامات مطرح شده علیه برهالتر قرار است تحقیقاتی مستقل در این باره انجام شود و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *