بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب مرفاوی به هواداران تیم ملی برای ۲۰۲۶

صمد مرفاوی : بازیکنان ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ از این تیم هستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۳

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید با مسیر برنامه‌ریزی شده، بسیاری از شاگردان حال حاضر او در جام جهانی بعدی پیراهن تیم ملی را می‌پوشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید با مسیر برنامه‌ریزی شده، بسیاری از شاگردان حال حاضر او در جام جهانی بعدی پیراهن تیم ملی را می‌پوشند.

به گزارش پارس فوتبال، صمد مرفاوی در ده روز اخیر مشغول برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در مرکز ملی فوتبال بود و از حالا تیمش را برای جام ملت‌های آسیا که در اسفند برگزار خواهد شد آماده می‌کند.

صمد مرفاوی در مورد این اردو گفت:

خوشبختانه برگزاری چنین اردوهایی باعث می‌شود شناخت بیشتری نسبت به بازیکنانی که بیشتر از یک سال است آنها را شناسایی کرده‌ایم، پیدا کنیم. همچنین بازیکنان جوانی که با عملکرد خود شانس حضور در اردوی تیم ملی پیدا می‌کنند را زیر ذره بین قرار می‌دهیم تا بهترین نفرات را برای جام ملت‌های آسیا که اسفندماه در ازبکستان برگزار می‌شود انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره بازی کردن بازیکنان جوان در لیگ گفت:

خیلی خوشحالم یک سری از بازیکنان تیم ملی جوانان با اعتماد مربیان خود در لیگ برتر و لیگ یک بازی می‌کنند. این موضوع اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد و قطعاً به تیم جوانان کمک می‌کند. با این حال می‌خواهیم همکاری باشگاه‌ها با ما بیشتر باشد اگر بتوانیم همه آنها را در اردوهای بعدی در اختیار داشته باشیم باعث می‌شود با تمام قوا برای رسیدن به هدفمان که حضور در جام جهانی جوانان است قدم برداریم.

مرفاوی در مورد اهداف فدراسیون و او برای بازیکنان حال حاضر جوانان بیان کرد:

اردوهای مناسبی را با حمایت فدراسیون فوتبال برگزار کرده‌ایم و می‌خواهیم همین مسیر را با حمایت همه جانبه باشگاه‌ها ادامه دهیم. قطعاً بازیکنان تیم جوانان می‌توانند نقش پررنگی در آینده فوتبال ملی کشور داشته باشند. مطمئن هستم تعداد زیادی از آنها در جام جهانی ۲۰۲۶ پیراهن پرافتخار ملی را بر تن خواهند کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *