بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حضور روسیه در آسیا به تعویق افتاد!

تعویق بررسی انتقال فدراسیون فوتبال روسیه به AFC تا 31 دسامبر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۹
تیم ملی روسیه

طبق اخبار رسیده، تصمیم‌گیری در مورد انتقال تیم ملی روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت بررسی‌های بیشتر به تعویق افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اخبار رسیده، تصمیم‌گیری در مورد انتقال تیم ملی روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت بررسی‌های بیشتر به تعویق افتاد.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از مهم‌ترین اخبار چند هفته اخیر، انتقال تیم ملی روسیه از یوفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است. موضوعی که با موافقت AFC هم مواجه شده است.

با این حال رسانه‌های روسی خبر مهم دیگری را منتشر کردند. امروز اتحادیه فوتبال روسیه تصمیم گرفت، رای کمیته اجرایی فدراسیون مبنی بر انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تعویق بیاندازد. الکساندر دیوکوف، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه، این پیشنهاد را امروز در جلسه با کمیته اجرایی اتحادیه مطرح کرد اما تصمیم گیری در مورد آن به روزهای آینده موکول شد.

اتحادیه فوتبال روسیه امروز تصمیم گرفت رای کمیته اجرایی مبنی بر خروج روسیه از اتحادیه یوفا و پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به منظور بررسی‌های بیشتر تا روز ۳۱ دسامبر (چهار روز دیگر) به تعویق بیاندازد. موضوعی مهم که یکی از اخبار مهم فوتبالی را حداکثر برای چند روز با تاخیر مواجه می‌کند.

چند ماه قبل و در ماه فوریه یوفا و فیفا تیم‌ها و باشگاه‌های روسی را به علت جنگ رخ داده میان این کشور و اوکراین از شرکت در مسابقات بین‌المللی محروم کردند. به همین دلیل تیم ملی روسیه از حضور در پلی آف حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ و هم‌چنین جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا محروم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *