بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلب رادو مشکل جدید پرسپولیس

قسط ۸ میلیاردی رادوشویچ چالش جدید پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
بوژیدار رادوشویچ

باشگاه پرسپولیس در ماه آینده یک چالش مهم و میلیاردی برای پرداخت قسط اول مطالبات بوژیدار رادوشویچ پیش رو خواهد داشت. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس در اقدامی خوب در تاریخ 18 آبان ماه توانست با بوژیدار رادوشویچ برای پرداخت مطالبات 866 هزار دلاری این بازیکن به توافق برسد، اتفاقی که منجر به بسته شدن این پرونده در دادگاه CAS و همچنین فرصت حدود یک ساله پرسپولیس برای پرداخت قسطی مطالبات رادوشویچ شد.

طبق این توافق باشگاه پرسپولیس و رادوشویچ بر سر پرداخت مبلغ 850 هزار یورو در چهار قسط از تاریخ  15 ژانویه 2023 (25 دی ماه 1401) تا نهم نوامبر2023 (18 آبان‌ ماه 1402) توافق کردند که این رقم کمتر از مبلغ ذکرشده در رأی فیفا بود.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس متعهد است در تاریخ 25 دی ماه اولین قسط خود را که چیزی حدود 210 هزار یوروست به رادوشویچ پرداخت کند. این مبلغ با احتساب یوروی حدود 39 هزار تومانی در بازار آزاد چیزی حدود هشت میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود که باشگاه پرسپولیس باید به موقع آن را به حساب رادو واریز کند، مبلغی که با توجه به هزینه‌های جاری سرخپوشان در ماه آینده می‌تواند یک بار سنگین روی دوش مدیران باشگاه باشد.

باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در اقدامی عجیب رقم قرارداد رادوشویچ را افزایش و به مدت سه سال تمدید کرد که همین موضوع باعث شد تا پس از فسخ قرارداد یکطرفه این بازیکن، حالا سرخپوشان با پرونده‌ای سنگین در فیفا و مشکلی بزرگ برای پرداخت مطالبات رادوشویچ مواجه باشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *