بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیپ حاشیه‌های دیده نشده از جام جهانی ؛ از ایران و انگلیس تا اسپانیا و مراکش + سند

آیتمی از حواشی جام جهانی قطر در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۵


برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در آیتمی به بررسی حواشی اخیر جام جهانی 2022 قطر پرداخته است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر از روز جمعه به طور رسمی استارت می خورد و باید دید که در این مرحله از بازی ها چه نتایجی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم ها موفق می شوند راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

 تیم هایی که به این مرحله از رقابت ها‌ی جام جهانی رسیده اند، بدون شک خط حمله های قدرتمندی دارند که توانسته اند با گلزنی های خود حریف را شکست دهند. البته مراکش را می توان یک استثنا دانست که در مرحله یک هشتم نهایی با تکیه بر توانایی دفاعی خود توانست مقابل اسپانیا به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

طبق آمار اوپتا، بیشترین شوت به سمت دروازه حریفان را زوج کیلیان امباپه و عثمان دمبله داشته است. این زوج 8 شوت به سمت دروازه حریفان زده است. پس از زوج کیلیان امباپه و دمبله نوبت به زوج مسی و آنخل دی ماریا می رسد که این دو نفر در مجموع 6 شوت به سمت دروازه حریفان زده اند. در رده سوم دوباره یک زوج از تیم ملی فرانسه قرار گرفته است. زوج کیلیان امباپه و آنتوان گریزمن توانسته اند 6 شوت به سمت دروازه حریفان بزنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *