بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران + عکس

ایمان عالمی : یک مربی جوان داخلی باید جانشین کارلوس کی‌ روش شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲
ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : مربی ایرانی باید در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی حضور پیدا کند تا تجربه‌اش برای آینده بیشتر شود و باید به مربیانی که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند فرصت داده شود تا در تیم ملی نیز به مدارج بالای مربیگری برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

تیم ملی در این رقابت‌ها در هر بازی عملکردهای متفاوتی داشت. در اولین مسابقه با گران‌ترین تیم دنیا بازی کرد و شکست سنگینی را متحمل شد. در بازی دوم با ترکیب، سیستم بهتر و تعویض‌های خوب در دقایق پایانی ولز را برد. در سومین دیدار هم به دلایلی بازی را واگذار کرد. آمریکا تیم پرقدرتی بود که به بهترین شکل اهداف دفاعی خود را مقابل ایران پیاده کرد و به مرحله بعد صعود کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌ روش باید کماکان سرمربی تیم ملی بماند، عنوان کرد:

هیچ گاه منکر توانایی و تجربه بالا کی‌روش نمی‌شویم، اما فوتبال ایران مربیان خوب زیادی دارد که می‌توانند سکان هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. مربیان جوانی که توانمندی زیادی دارند و از دانش روز دنیا بهره می‌برند. در لیگ برتر مربیانی داریم که کیفیت این فصل لیگ برتر را بالا بردند و بازی‌های تاکتیکی زیادی را شاهد هستیم. کی‌روش در ۸ سال حضورش در تیم ملی تمام اهداف و برنامه‌های خود را عملی کرد، پس بهتر است یک مربی جوان جای او را بگیرد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی ایران باید یک مربی ایرانی در جام ملت‌ها داشته باشد، تصریح کرد:

مربی ایرانی باید در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی حضور پیدا کند تا تجربه‌اش برای آینده بیشتر شود. باید به مربیانی که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند فرصت داده شود تا در تیم ملی نیز به مدارج بالای مربیگری برسند. مربیان کنونی ژاپن و استرالیا بازیکنان سال‌های قبل‌شان بودند و با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نشان دادند که از دیگر کشورهای آسیایی خیلی جلوتر هستند. برهمین اساس باید فدراسیون فوتبال در این زمینه به مربیان ایران اعتماد کند.

عالمی در مورد خداحافظی برخی از ملی‌پوشان مسن خاطرنشان کرد:

در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران تیمی نسبتاً جوانتر از ترکیب حاضر در جام جهانی بود. در این دوره هم طبق آمار تیم ملی ایران پیرترین تیم بود که باید در مسابقات آتی و پیش‌رو تغییراتی در بدنه تیم داده شود. برای پیشرفت و رشد فوتبال ایران باید تصمیمات حرفه‌ای گرفته شود و شرایط را طوری مهیا کنند تا آینده بهتری برای تیم ملی ایران متصور باشیم.

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *