بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کسب و کار پر برکتی که زندگی ام را متحول کرد

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۰۶
کاور مبل

کارآفرین بودن راهی سریع برای ثروتمند شدن نیست اما می تواند مسیر رسیدن به این هدف را آسان تر کند، حال ممکن است با خود فکر کنید که پول کافی برای کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار جدید را ندارید، امروزه روش های مختلفی روی کار آمدند که شما را بدون داشتن سرمایه به ثروت فراوانی می رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارآفرین بودن راهی سریع برای ثروتمند شدن نیست اما می تواند مسیر رسیدن به این هدف را آسان تر کند، حال ممکن است با خود فکر کنید که پول کافی برای کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار جدید را ندارید، امروزه روش های مختلفی روی کار آمدند که شما را بدون داشتن سرمایه به ثروت فراوانی می رساند. من نیز از این استراتژی در حوزه های مختلفی مانند کاور مبل و صنایع دستی استفاده کردم و سرانجام به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

کاور مبل سلطنتی

شاید تمیز کردن و شستن مبل سلطنتی با مواد شوینده نانو کار غیر ممکنی نباشد و اکثر افراد بتوانند این کار را انجام دهند، اما تمیز کردن مبلها وقت و زمان زیادی می برند و بسیار خسته کننده می باشد. کاور مبل سلطنتی ژله ای کاوری است که ظاهر مبل را نشان می دهد و تغییری در ظاهر شکل مبل به وجود نمی آورد و این کاورها شفاف هستند. یکی از ویژگی بسیار مهم این محصول این است که جای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی جمع می شوند.

کاور مبل

به دلیل استفاده روزمره و زیاد از مبلها به مرور زمان دچار فرسودگی و تغییر رنگ می شوند و برای مبل راحتی 7نفره می توان کاور مبل ژله ای تهیه نمود که قیمت بسیار مناسبی دارد. کاورهای ژله ای یا ژلاتینی به فضا حالت شلوغ و در هم ریختگی نمی دهند و افرادی که تمایل به فضاهای ساده و مینیمال دارند می توانند برای حفاظت از مبلها از این محصولات استفاده کنند.

این روکشها شفاف هستند و باعث می شود که طرح اصلی مبل مشخص باشد چون بسیاری از افراد تنها جهت حفاظت از مبل از کاور استفاده می کنند و تمایلی به تغییر رنگ و طرح آن ندارند. این نوع از کاورها برای مبلهایی که به شکل کلاسیک هستند بسیار مناسب هستند.

کاور مبل

کاردستی با بطری

برای تزیین بطری های پلاستیکی و انجام کاردستی با بطری از وسایل مختلفی همچون پارچه استفاده کرد و پارچه هایی با طرح های رنگی را بر روی آنها چسباند. علاوه بر بطری های پلاستیکی، بطری ها و ظروف شیشه ای ساده را هم می توان با استفاده از پارچه و وسایل تزئینی زیباتر کرد.

همان گونه که گفته شد از انواع بطری های پلاستیکی ضایعاتی و بی مصرف می توان وسایل تزئینی مختلفی را تهیه کرد. با استفاده از این بطری ها می توان جا شمعی های زیبا درست کرد. همچنین بوسیله این بطری ها و قاشق های پلاستیکی لوستر های تزئینی ساخت.

کاردستی با بطری

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *