بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرو دربی را از دست داد ؟

غیبت احتمالی علیرضا بیرانوند در دربی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
علیرضا بیرانوند

احتمالا پرسپولیس با یک غایب بزرگ به مصاف رقیب سنتی خود برود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام جهانی 2022 برای علیرضا بیرانوند طبق انتظاراتش پیش نرفت. او که با تجربه از جام جهانی 2018 و بازی در فوتبال اروپا آماده کمک به تیم ملی در قطر بود، در نخستین دقایق حضورش مقابل انگلیس پس از برخورد با سید مجید حسینی از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. هر چند او در بازی پایانی مقابل آمریکا به میدان رفت و این موضوع باعث تشدید مصدومیت وی نشد اما حالا زمزمه هایی مبنی بر غیبت احتمالی این بازیکن در دربی شنیده می‌شود.

خبرهای رسیده از آن حکایت دارد که مصدومیت علیرضا بیرانوند سطحی نیست و در برخی مواقع او را با مشکل تنفس مواجه می‌کند. موضوعی که این بازیکن را مجبور کرده دیر یا زود بینی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

به همین خاطر برای گلر ملی پوش پرسپولیس که قطعا دوست دارد در دربی حاضر باشد و تیمش را همراهی کند، دو راهی عجیبی به وجود آمده است. چرا که او باید زودتر عمل جراحی انجام دهد که در این صورت چهار بازی بعدی پرسپولیس که اولینش مصاف با استقلال است را از دست خواهد داد و اگر قصد داشته باشد این کار را به بعد دربی موکول کند، امکان دارد در این بازی اتفاقی رخ دهد که برای سلامتی این بازیکن تهدید جدی باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *