بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت زیبای نیمار در دیدار با کره جنوبی + عکس

شادی نیمار در کنار الکس تلس بازیکن مصدوم برزیل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
شادی نیمار در کنار الکس تلس بازیکن مصدوم برزیل

نیمار، ستاره برزیلی، پس از گلزنی برابر کره جنوبی به سمت سکوها رفت تا شادی‌اش را با هم تیمی مصدومش شریک شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی برزیل شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این پیروزی به معنای صعود شاگردان تیته به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بود و البته بازگشت نیمار به میادین نیز اهمیت بسیار زیادی برای آنها داشت.
این ستاره برزیلی در جریان اولین بازی این تیم در مرحله گروهی برابر صربستان مصدوم شد و از آن به بعد نتوانسته بود تیمش را در دو دیدار دیگر مرحله گروهی همراهی کند اما شب گذشته بار دیگر در ترکیب این تیم حضور پیدا کرد و موفق شد دروازه کره را روی یک ضربه پنالتی باز کند.
او پس از گلزنی و مراسم شادی خاص پس از گل با حرکات موزون در کنار سایر بازیکنان برزیل، بلافاصله به سمت سکوها رفت تا شادی پس از گلش را آنجا ادامه دهد.

بسیاری کنجکاو شده بودند که بدانند او برای دیدن چه کسی به سمت سکوها رفت و تصاویر منتشر شده مشخص کرد که این مهاجم پی اس جی در واقع رفت تا گلش را به الکس تلس تقدیم کند که در بازی مقابل کامرون مصدوم شد و قادر به همراهی تیم ملی کشورش نبود اما نیمار نشان داد که او را از یاد نبرده و خواسته که او نیز در شادی گل برزیل شریک باشد.

شادی نیمار در کنار الکس تلس بازیکن مصدوم برزیل

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *