بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق جالب برای سروش رفیعی + سند

درخشش سروش رفیعی مقابل تیمی که به آن دین دارد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۹

در جریان برد پرسپولیس مقابل فجر، سروش رفیعی نمایش خوبی از خود ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین، شاگردان یحیی گل محمدی امروز بازی تدارکاتی دیگری برابر فجر سپاسی انجام دادند و به برتری دو بر یک مقابل شیرازی‌ها رسیدند.

یکی از بازیکنانی که توانست درخشش محسوسی در این مسابقه داشته باشد و بر روی حملات تیمش تاثیر بگذارد سروش رفیعی بود. بازیکن شیرازی پرسپولیس که از فجر چهره شد و به سطح اول فوتبال ایران رسید.

گل اول سرخ‌ها از شوت عالیشاه به دست آمد. سروش رفیعی پاس را در پشت محوطه جریمه به این بازیکن رساند و او با شوتی زیبا، تور دروازه فجر را لرزاند. در ادامه و تا زمانی که شماره هفت سرخ‌ها در زمین حضور داشت، موقعیت‌های خوبی توسط او برای بازیکنان پرسپولیس ساخته شد که در نهایت مورد استفاده دیگر بازیکنان قرار نگرفت.

بدون شک یکی از مهم‌ترین بازیکنانی که از سفر به جام جهانی 2022 بازماند، سروش رفیعی بود. حالا او این فرصت را دارد در ادامه مسابقات لیگ برتر بدرخشد و برای حضور در جام ملت‌های آسیا و هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی دیگر همراه با پرسپولیس آماده باشد. رفیعی سال گذشته یکی از بهترین هافبک‌ها ایران در زمینه ارسال پاس گل بود و حالا در پرسپولیس به دنبال تکرار نمایش خوب خود است و باید دید در ادامه لیگ چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *