بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به کارلوس کی روش + عکس

اسماعیل حلالی : دوباره می‌ خواهند کارلوس کی‌ روش در تیم ملی بماند تا فوتبال ایران کاملاً نابود شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : دوباره می‌خواهند کارلوس کی‌ روش در تیم ملی بماند تا فوتبال ایران کاملاً نابود شود. مهدی تاج هم که رییس فدراسیون است و دست به دست کی‌روش، جان نیمه جان باقیمانده فوتبال کشورمان را بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران بالا و پایین زیادی داشت و عوامل زیادی در عدم موفقیت و صعود به دور حذفی دخیل بود. زمانی که کی‌روش که به عنوان سرمربی انتخاب شد، برای آماده‌سازی تیم ملی خیلی دیر بود.

وی افزود:

پس از حضور مجدد کی‌ روش در تیم ملی بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی نفرات و شناخت بازیکنان اصلی اصلاً مهیا نشد. در نهایت در جام جهانی هم از داشته‌های خودمان به خوبی استفاده نکردیم. کی‌روش برای موفقیت در مسابقات جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ از چند سال قبل برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌ریزی داشت، اما این دوره هیچ کاری مهمی صورت نگرفته بود.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد:

در بازی با انگلیس از مهره‌های موجود به خوبی استفاده نشد و عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم. در دیدار با ولز به خودمان آمدیم و بازیکنان تمام توان‌شان را گذاشتند. در نهایت مقابل آمریکا هیچ کدام از بازیکنان‌مان در حد و اندازه‌های خودشان نبودند و عملکرد مناسبی را از خود ارائه نکردند. چطور می‌شود که چند بازیکن را به قطر نبردند و چند بازیکنی را هم که بردند از آن‌ها استفاده نکردند. از طرفی دلیل همراه بردن ۴ دروازه‌بان را متوجه نمی‌شوم درحالیکه علیرضا حقیقی دروازه‌بان با تجربه‌ای که در لیگ بسیار عالی کرد جایی در لیست تیم ملی نداشت.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

در بازی با آمریکا مهاجم آماده‌ای نداشتیم تا جایگزین سردار آزمون شود و سامان قدوس که یک هافبک است به جای آزمون وارد بازی شد. در دیدار رسمی ۶ گل نخورده بودیم که در بازی انگلیس به این فاجعه هم رسیدیم.

حلالی درباره گمانه‌زنی‌ها درخصوص‌‌ ابقای کی‌روش در تیم ملی گفت:

دوباره می‌خواهند کارلوس کی‌ روش در تیم ملی بماند تا فوتبال ایران کاملاً نابود شود. مهدی تاج هم که رییس فدراسیون است و دست به دست کی‌روش، جان نیمه جان باقیمانده فوتبال کشورمان را بگیرد تا دیگر خیال‌مان راحت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

برکناری اسکوچیچ کاری بسیار غلط و غیر انسانی بود. زمانی که هیچ کس جرأت گرفتن تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را نداشت، اسکوچیچ تیم ملی را با اقتدار به جام جهانی برد، اما فدراسیون و تیم ملی که صاحب نداشت یک باره صاحب پیدا کرد. لطفاً بگذارید این فوتبال نیمه جان نفس بکشد تا دوباره قد علم کند.

یک پاسخ به “متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به کارلوس کی روش + عکس”

  1. سیامک گفت:
    0
    0

    کاملا موافقم – آقای تاج میخواهد به هر نحوی فوتبال ایران را نابود کند و چه کسی بهتر از کی روش . در جام جهانی در یک بازی 6 گل خوردیم و رکورد شکستیم هدف بعدی تاج خوردن 6 گل در جام ملتهای آسیا است که با کی روش به این هدف هم خواهد رسید. بد نیست کسانیکه با حمایت از تاج فوتبال ایران را به نابودی میکشند به وجدان خود مراجعه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *