بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیمار خارج از زمین هم سوژه عکاسان است + سند

تیپ و چهره جالب نیمار در ورزشگاه لوسیل در خلال دیدار برزیل و کامرون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
تیپ و چهره جالب نیمار در ورزشگاه لوسیل در خلال دیدار برزیل و کامرون

آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک پای راست در بازی اول برزیل باعث شد تا نیمار دو بازی دیگر تیمش در مرحله گروهی جام جهانی را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار ستاره تیم ملی برزیل با وجود اینکه از ترکیب دور بود اما بازهم سوژه ای داغ برای عکاسان بود.

به گزارش پارس فوتبال، آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک پای راست در بازی اول تیم ملی برزیل باعث شد تا نیمار دو بازی دیگر تیمش در مرحله گروهی جام جهانی را از دست بدهد. با این وجود تیته امیدوار است که او را در بازی‌های حساس مرحله حذفی داشته باشد. ستاره برزیلی باشگاه PSG که از روی سکوهای ورزشگاه لوسیل، نظاره گر بازی آخر تیمش در مرحله گروهی بود، به واسطه محبوبیت و شهرت بالایش بیش از بازیکنان داخل زمین مورد توجه هواداران و عکاسان قرار داشت.

او در طول 90 دقیقه بخش قابل توجهی از زمان خود را سرگرم کار با موبایلش بود اما از واکنش به صحنه‌های حساس هم غافل نبود؛ نیمار خوب می دانست که دوربین ها روی او زوم هستند و تک تک حرکاتش را ثبت می کنند.

بلافاصله بعد از پایان بازی و به صدا در آمدن سوت، نیمار و دیگر سکونشینان برزیل خود را به زمین چمن رساندند. این ستاره ابتدا به دلداری هم تیمی های خود پرداخته و سپس به سمتی از سکوها که هواداران برزیل یکصدا او را تشویق می کردند رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

در همین حین هم آرتیست بازی ستاره برزیلی‌ها ادامه داشت و او در عرض چند دقیقه، با ژست های مختلف مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

تیپ و چهره جالب نیمار در ورزشگاه لوسیل در خلال دیدار برزیل و کامرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *