بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عجیب شزنی درباره مهار پنالتی مسی

وویژک شزنی : 100 یورو به مسی بدهکار شدم!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۴
وویژک شزنی و لیونل مسی

وویژک شزنی دروازه بان لهستان، فاش کرد که در مورد پنالتی بحث‌برانگیزی که داور به سود آرژانتین اعلام کرد، با لیونل مسی شرط بسته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وویژک شزنی دروازه بان لهستان، فاش کرد که در مورد پنالتی بحث‌برانگیزی که داور به سود آرژانتین اعلام کرد، با لیونل مسی شرط بسته بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی لهستان شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. آنها با وجود باخت برابر شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند به لطف گل زده بهتر نسبت به مکزیک که در دیدار همزمان برابر عربستان به پیروزی رسید، به مرحله یک هشتم صعود کردند.

یکی از لحظات تماشایی و حساس این بازی زمانی بود که مسی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت اما شزنی توانست برای دومین بار در مرحله گروهی در ضربات پنالتی خوش بدرخشد و این بازیکن را در گلزنی ناکام بگذارد.

پنالتی بحث برانگیز بود و دنی ماکلی، داور بازی، با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه دستور به پنالتی داد. برای بسیاری از کارشناسان داوری تصمیم ماکلی اشتباه بود ولی در هر صورت داور هلندی نقطه پنالتی را نشان داد.

وویژک شزنی در پایان بازی فاش کرد که با مسی بر سر پنالتی شرط بسته بود:

به مسی گفتم پنالتی می گیرد یا نه؟ به او گفتم 100 یورو شرط می بندم که داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی اعلام نمی کند ولی این شرط را باختم و به او بدهکار شدم. البته به او این پول را نمی دهم چون به اندازه کافی ثروتمند است. امیدوارم به خاطر این شرط بندی جریمه نشوم.(می خندد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *