بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسیدن به ثروت با روفرشی یک اتفاق باورنکردنی برای من بود

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۶
روفرشی مخمل کشدار

درحال حاضر اکثر افراد جامعه در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند و به دنبال تغییر مسیر شغلی خود جهت افزایش درآدمدشان می باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحال حاضر اکثر افراد جامعه در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند و به دنبال تغییر مسیر شغلی خود جهت افزایش درآدمدشان می باشند. من نیز به دنبال شروع یک کسب و کاری بودم تا بتوانم درآمد خود را افزایش بدهم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم. به همین علت حرفه ی جدیدی را در حوزه روفرشی با روش های نوین آغاز کردم و سرانجام به درآمد میلیاردی که مورد نظرم بود رسیدم.

روفرشی مخمل شانل

این روزها روفرشی مخمل شانل در طرح ها رو رنگ های مختلف براحتی تکمیل کننده ی دکوراسیون شما خواهد بود. روفرشی شانل مدرن نمونه دیگری می باشد که با دکوراسیون مدرن منزل مناسب هستند.

در طرحهای فانتزی و زیبا عرضه می گردند که افراد شیک پسند به دنبال خرید آنها می باشند. این دو نوع روفرشی مخمل شانل را که مطرح کردیم از نظر اندازه متفاوت هستند و در این میان نمونه های 6 متری دارای بازار فروش عالی هستند.

معاملاتی که در کشور ما برای انواع روفرشی ترتیب داده می شود را اگر بررسی کنیم متوجه می شویم که در شهرهای مختلفی ترتیب معاملات داده می شود.

روفرشی مخمل شانل

روفرشی مخمل شانل ضخیم

امروزه برای داشتن یک دکور مناسب می توانید روفرشی مخمل شانل ضخیم را استفاده کنید تا اینکه بهترین دکور را برای خودتان فراهم سازید. مدلهای مختلف در روفرشی وجود دارد که شما می توانید این محصول را نسبت به سلیقه خود تهیه و خریداری کنید.

 

همچنین جنس روفرشی به دلیل اینکه بسیار مهم می باشد به صرفه خواهد بود و می توانید با صرف هزینه مقدار کمی به این محصول دست پیدا کنید. فاکتورهای مختلف وجود دارد که شما می توانید نسبت به نیاز خودتان هزینه پرداخت کنید که سایز، مدل، طرح، جنس و غیره جزو این فاکتورها می باشد.

در ضمن باید یادآوری کرد که این محصول با شست و شو اصلا خراب نخواهد شد و با خیال راحت تا چندین سال می توانید از این روفرشی استفاده کنید. تنوع در مدل و طرح باعث شده است که شما به راحتی به این کالا دست پیدا کنید و نمای خانه خود را به بهترین شکل ممکن زیبا بسازید.

 روفرشی مخمل شانل ضخیم

روفرشی مخمل کشدار

من تصمیم گرفتم تا از روفرشی مخمل کشدار برای روکش کردن فرش اتاق نشیمن استفاده کنم. امروز می خواهم به خرید روفرشی بروم. اما باید در موقع خرید روفرشی به چه نکاتی توجه کنم تا از خرید آن راضی باشم؟

رنگ و طرح محصول: در بازار کشور روفرشی ها با انواع طرح ها ( معمولاً مشابه فرش) و رنگ ها یافت می شود که می توانم روفرشی را در نظر بگیرم که با وسایل محل مورد استفاده هارمونی داشته باشد.

البته طرح ها به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند که طرح کلاسیک همان نقش های فرش های معمولی مورد استفاده در خانه هاست مثل طرح اسلیمی_ لمپک ترنج، شاه عباسی و غیره. طرح های مدرن مناسب سلیقه جوانان طراحی و تولید می شود.

جنس روفرشی: نسبت به کاربردی که برای آن در نظر گرفتم (روکش فرش) و توجه به میزان پا خوردگی آن می توانم از انواع روفرشی: مخمل، ابریشم گونه، مخمل ابریشم و غیره استفاده کنم مثلاً از روفرشی معمولی می توان برای زیرانداز در مسافرت و فرش کردن کارگاه خیاطی و امثال آن استفاده کرد و از روفرشی مخمل برای روکش کردن فرش هال که زیاد در جلوی دید هست استفاده کرد.

روفرشی مخمل کشدار

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *