بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برای افزایش درآمد تغییر شغل دادم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۹
پسته تواضع

یکی از بهترین تصمیماتی که در طول زندگی خود گرفته ام را می توان تغییر شغل دانست چون با راه اندازی کسب و کارم در حوزه پسته به ثروت و موفقیت دست یافتم و در ادامه این مقاله می خواهم به طور کامل برخی از انواع آن را به شما معرفی نمایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بهترین تصمیماتی که در طول زندگی خود گرفته ام را می توان تغییر شغل دانست چون با راه اندازی کسب و کارم در حوزه پسته به ثروت و موفقیت دست یافتم و در ادامه این مقاله می خواهم به طور کامل برخی از انواع آن را به شما معرفی نمایم.

پسته درشت

برای سلامت بدن باید از مواد مقوی مانند مغذی جات استفاده کرد، در بازار امروز قیمت پسته درشت تازه را کیلویی که بالای چند تن باشد را می شود ارزان تر خرید و فروخت عمده فروشی و خرید عمده باعث می شود. شما سود خیلی خوبی در پسته ببرید این خشکبار خوش طعم برای کسانی که  صبر دارند ایجاد باغ پسته برای آنها مثل طلای زیر خاک می ماند که بعد از پنج سال می توانند از آن بهره ببرند.

البته باید در این پنج سال  به خوبی از آن مراقبت کنند تا زحمت آن ها هدر نرود شما اگر در قم هم زندگی کنید خاک قم به جهت داشتن زمین شور برای پسته بسیار مناسب می باشد البته که مشورت با متخصصین کشاورزی خروجی بهتری ازمحصول خود می گیرید. باید از مهارت های خود در نو آوری پسته خشک استفاده کنیم و در هر کیلویی که چند بهره وری از آن به عمل بیاوریم مثلا از پوسته اولی پسته برای کود استفاده کنیم و یا خود پوسته سفت پسته را بصورت کیلویی به مراکز دارو سازی بفروشیم که از برای بعضی بیماری ها مثل بواسیر استفاده می کنند.

پسته درشت

پسته تواضع

به طور کلی پسته تواضع یکی از محبوب ترین و معروف ترین خشکبار موجود در کشور است در ادامه درباره قیمت پسته تواضع توضیح خواهیم داد. قدمت تولیدی خشکبار تواضع به یک قرن پیش در تبریز بر میگردد. تنوع خشکبار تواضع با بیش از 800 نوع محصول مختلف در بسته بندی های مختلف ستودنی است. این تولیدی مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

نشان از محبوبیت این پسته بین اقشار مختلف مردم و کیفیت بالای این محصول است. در خشکبار تواضع انواعی از مرغوب ترین پسته های ایرانی از جمله کله قوچی، پسته اکبری، پسته احمد آقایی بسته فندقی در انواع خام و شور ارائه می گردد. پسته های موجود در فروشگاه تواضع از انواع پسته های درجه یک می باشد. از مشخصات پسته تواضع می توان به موارد تازگی و کم نمک بودن پسته اشاره داشت.

پسته تواضع

پسته فندقی

یکی از بهترین و مقوی ترین مغزیجاتی که طرفداران زیادی دارد پسته فندقی می باشد. طبق تحقیقاتی که انجام شده است به این نتیجه رسیده شده که مصرف پسته و آجیل البته به صورت خام می تواند در کاهش سطح قند خون و کنترل دیابت موثر واقع شود اگر چه این ماده دارای مقداری کربوهیدرات می باشد اما طبق مطالعات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که میزان گلیسمی آن بسیار پایین می باشد و همچنین بنابر غنی بودن پسته از فیبر، آنتی اکسیدان و چربیهای سالم مصرف آن می تواند میزان قند خون را کنترل کند.

با توجه به تنوع موجود در محصول پسته اکبری قیمت های متفاوتی برای آن درج شده است. از آنجایی که کودکان در سن رشد می باشند برای تقویت باید از خوراکیهایی استفاده کنند که به تقویت بنیه آنها کمک کند پسته بنا بر خواصی که دارد می تواند در تقویت بنیه موثر واقع شود.

پسته فندقی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *