بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدواری آلونسو به صعود اروگوئه پس از شکست برابر پرتغال

دیه‌گو آلونسو : به اروگوئه باور داشته باشید، صعود می‌کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
دیه‌گو آلونسو

دیه‌گو آلونسو سرمربی اروگوئه، بعد از شکست مقابل پرتغال گفت کار تیمش هنوز تمام نشده و به بازیکنانش می‌گوید باید ایمان داشته باشند و تا لحظه آخر برای صعود بجنگند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیه‌گو آلونسو سرمربی اروگوئه، بعد از شکست مقابل پرتغال گفت کار تیمش هنوز تمام نشده و به بازیکنانش می‌گوید باید ایمان داشته باشند و تا لحظه آخر برای صعود بجنگند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اروگوئه دیشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی مقابل پرتغال با نتیجه 2-0 شکست خورد.

اروگوئه‌ای‌ها بازی اول‌شان را در مقابل کره جنوبی با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند و با حساب شکست امشب در حال حاضر با یک امتیاز چشم‌انتظار بازی سوم و تعیین‌کننده خود مقابل غنا هستند.

دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، در پایان بازی امشب به خبرنگاران گفت کسی نباید از پایان کار تیمش صحبت کند و او به بازیکنانش گفته و خواهد گفت تا لحظه آخر باید ایمان و امید داشته باشند و از هیچ تلاشی برای ممکن کردن صعود خودداری نکنند.

آلونسو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

خوب بودیم فقط در استفاده از فرصت‌ها دقت نداشتیم

تیم ما امروز عالی تلاش کرد و به نظرم نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند. در نیمه اول کارمان سخت بود و در بازی اول هم شرایط مشابهی را تجربه کرده بودیم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم. بازی بین خطوط را بیشتر در دستور کار قرار دادیم و فرصتهای گلزنی خلق کردیم. حتی فرصتهای خیلی عالی‌ای برای گلزنی داشتیم ولی عدم دقت باعث شد نتوانیم گل اول را بزنیم و حتی بعد از گل خوردن کار را به تساوی بکشانیم.

بازی آخر مقابل غنا

قبل از فکر کردن به بازی غنا باید این شکست را هضم کنیم. این را می‌دانیم که برای صعود باید آن بازی را ببریم.

پیام سرمربی اروگوئه برای مردم این کشور

مردم بدانند که ما تلاش کرده‌ایم و روی تلاش کردن تاکید داریم. به هیچ وجه نباید خوش‌بینی و ایمان به موفقیت‌مان را از دست بدهیم و باید به تلاش کردن ادامه بدهیم. پیام من به مردم اروگوئه، همانطور که به بازیکنانم خواهم گفت این است که به تیم‌تان ایمان داشته باشید. تا زمانی که سوت پایان بازی سوم به صدا در نیامده کار تمام نشده است. ما از جان و دل مایه می‌گذاریم تا بازی بعدی را ببریم و صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *