بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژرمن ها لباس آدیداس را هم زیر سوال بردند!

نارضایتی تیم ملی آلمان از کیت های شرکت آدیداس برای جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴
نارضایتی تیم ملی آلمان از کیت های شرکت آدیداس برای جام جهانی

اعضای تیم ملی آلمان از کیفیت پیراهن تولید شده توسط آدیداس برای رقابت های جام جهانی رضایت ندارند و به این کمپانی بزرگ معترض شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم ملی آلمان از کیفیت پیراهن تولید شده توسط شرکت آدیداس برای رقابت های جام جهانی رضایت ندارند و به این کمپانی بزرگ معترض شدند.

به گزارش پارس فوتبال، پس از اعتراض تیم ملی آلمان پیش از بازی با ژاپن به سیاست های فیفا و کشور قطر، آنها در مراکز تحقیقاتی خود چندین بار لباس های تولید شده توسط آدیداس را شست و شو دادند و پس از دیدن نتیجه کار، به مواد به کار رفته در لباس های آدیداس معترض شدند.

آدیداس از زباله های پلاستیکی که بازیافت شده اند در تولید پیراهن و سایر کالاهای ورزشی خود استفاده می کند و در این مورد با یک سازمان خصوصی محیط زیستی که بر حفاظت از اقیانوس ها تمرکز دارد همکاری می کند.سخنگوی آدیداس در مورد ساخت این لباس ها گفته :

به عنوان بخشی از سیاست های خود، تلاش می کنیم تا پیراهن هایی با سطح پایداری بالا تولید کنیم. ما سخت کار می کنیم تا از ساییدگی میکروفیبر جلوگیری کنیم.

پس از اینکه آلمان ها لباس جام جهانی را از آدیداس تحویل گرفتند، دانشمندان دانشگاه هامبورگ مامور بررسی این پیراهن ها شدند.

در پنج شستشوی اول، لباس سیاه و سفید مانشافت به طور متوسط ​​68000 فیبر میکروپلاستیک را از دست داده که نتیجه ای کاملا بد از نظر زیست محیطی است.

پس از نتیجه به دست آمده، رئیس گروه تحقیقاتی میکروپلاستیک در دانشگاه هامبورگ گفت:

این واقعاً بسیار بد است. این الیاف به فاضلاب ماشین های لباسشویی ما در تصفیه خانه های فاضلاب ختم می شود که قادر به فیلتر کردن آن نیستند. بنابراین از طریق رودخانه ها مستقیماً به دریاهای ما می رود.

این اتفاق باعث شده که فدراسیون فوتبال آلمان از آدیداس درخواست کند تا در تولید لباس های بعدی این تیم، اهمیت موارد زیست محیطی بیشتر درنظر گرفته شود تا پیراهن های مطلوب تری در اختیار بازیکنان آلمان و همچنین فروشگاه های موجود در این کشور قرار گیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *