بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوئل چلسی و یونایتد برای مهاجم 127 میلیون یورویی

چلسی و منچستریونایتد در پی جذب ژائو فلیکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۲۱
چلسی و منچستریونایتد در پی جذب ژائو فلیکس

مدیربرنامه های ژائو فلیکس در پی یافتن باشگاهی جدید برای به خدمت گیری موکل 23 ساله و گران قیمتش می باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیربرنامه های ژائو فلیکس در پی یافتن باشگاهی جدید برای به خدمت گیری موکل 23 ساله و گران قیمتش می باشد.

به گزارش پارس فوتبال، ژائو فلیکس پرتغالی در سال 2019 با مبلغ گزاف 127 میلیون یورو از بنفیکا راهی پایتخت اسپانیا شد تا در پیراهن روخی بلانکو اوج بگیرد. فلیکس در سه فصل ابتدایی روزهای خوبی را زیر نظر دیگو سیمئونه گذراند و حتی در فصل 21-2020 موفق شد با این تیم قهرمان لالیگا شود.

اما در فصل چهارم حضورش در این تیم، معادلات جور دیگری برایش رقم خورده و با افت تیم اتلتیکو، عملکرد او نیز تحت تاثیر قرار گرفته و درخشش هایش کمرنگ شده است.

علاوه بر این، دیگو سیمئونه اخیرا به سختی به او بازی می داد و اکثر بازی ها را از روی نیمکت دنبال می کرد.
تمام این اتفاقات باعث شده تا مهاجم جوان و مستعد پرتغالی فکر جدایی از اتلتیکو به سرش بزند و سوپر ایجنت او خورخه مندس در پی یافتن تیمی جدید برای موکلش باشد.

اکنون طبق گزارشی که در سایت Sport365 منتشر شده، باشگاه های چلسی و منچستریونایتد از جدی ترین مشتریان ستاره پرتغالی هستند که مندس در حال مذاکره با آنها می باشد.

شیاطین سرخ از تابستان امسال در پی یافتن مهاجم جدیدی بوده اند و گزینه های زیادی از جمله ویکتور اوسیمن تا جاناتان دیوید به آنها لینک شده اند.

شیرهای لندن نیز تحت مالکیت جدید، جاه طلبی های زیادی را در اندیشه خود دارد. آنها در تابستان اوبامیانگ را به خدمت گرفتند اما این انتقال خیلی موفق ظاهر نشده و کادرفنی حساب زیادی روی مهاجم گابنی بازنخواهد کرد.
از این رو ژائو فلیکس برای آنها یک گزینه ایده آل و بلندمدت به شمار می رود.

در حال حاضر ژائو فلیکس همراه با تیم ملی پرتغال در قطر به سر می برد و ایجنتش امیدوار است با درخشش ژائو در این رقابت ها، قیمت او کمی افزایش پیدا کند. ژائو تا اینجای کار خوب عملکرد کرده و در بازی ابتدایی پرتغال مقابل غنا، یک گل به ثمر رساند و در برد شب گذشته مقابل اروگوئه، 82 دقیقه در زمین حضور داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *