بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اثرات پیام آتشین کارلوس کی روش روی مرد آلمانی ؛ عقب نشینی محسوس به سبک یورگن کلینزمن + سند

یورگن کلینزمن پس از انتقادات تند کارلوس کی روش : من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از فرهنگ ایران تعریف کرده ام ؛ حرف های من فقط فوتبالی بودند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰
کارلوس کی روش : تازه کار تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز شده است

یورگن کلینزمن پس از انتقادات تند کارلوس کی روش در یک عقب نشینی محسوس مدعی شد که دوستان ایرانی زیادی دارد و همیشه از فرهنگ ایران تعریف کرده است و حرف هایش در برنامه مچ اف تودی فقط فوتبالی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آمریکا در پاسخ به انتقاد تند کارلوس کی روش گفت که من دوستان ایرانی زیادی دارم و آرزو می‌کنم بهترین اتفاق برای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رخ بدهد.

یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال آلمان و آمریکا چند روز قبل نظرات حاشیه‌ای را در مورد دیدار تیم‌های ایران و ولز عنوان کرد و همین مسئله جنجال زیادی را به دنبال داشت.

پس از انتقاد تند کارلوس کی روش و حاشیه‌های روزهای اخیر و واکنش‌های مختلفی که نسبت به این نظرات صورت گرفت، کلینزمن بعدازظهر امروز در صفحه اجتماعی‌اش در توئیتر نوشت:

نظرات من درباره بازی ایران – ولز کاملاً به فوتبال مرتبط بود، اما متأسفانه طور دیگری از آن برداشت شد. من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم، فرهنگ و تاریخ آنها تعریف کرده‌ام. آرزو می‌کنم در جام جهانی برای آنها بهترین اتفاق رخ بدهد.

یورگن کلینزمن پس از انتقادات تند کارلوس کی روش : من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از فرهنگ ایران تعریف کرده ام ؛ حرف های من فقط فوتبالی بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *