بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی آلمانی را بیشتر بشناسید ؛ جواهر لعنتی ژرمن ها

جمال موسیالا ملقب به لیونل مسی فوتبال آلمان در جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۹
جمال موسیالا ملقب به لیونل مسی فوتبال آلمان در جام جهانی 2022

جمال موسیالا جوان آلمانی غیرقابل قیمت‌گذاری و بی‌همتا، اکنون برچسب “لیونل مسی بعدی” را دارد. او در این سن فوق العاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمال موسیالا جوان آلمانی غیرقابل قیمت‌گذاری و بی‌همتا، اکنون برچسب “لیونل مسی بعدی” را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، جمال موسیالا، ستاره 19 ساله مانشافت، نقشی کلیدی در زنده‌ماندن امیدهای مردان هانسی فلیک به ماجراجویی بیشتر در جام جهانی قطر ایفا کرد.

در حالی که عملکرد قهرمان چهار دوره جهان در این تورنمنت بسیار ضعیف بوده است، نمایش های فردی موسیالا دوباره بر استعدادی هیجان انگیز تاکید کرده است.

هافبک تهاجمی بایرن مونیخ که بیشتر دوران کودکی خود را در انگلیس گذراند اما تصمیم گرفت برای کشور محل تولد خود بازی کند، الماس درخشان تیم ملی آلمان در قطر بوده است.

آنها که در انتهای گروه E با یک امتیاز قرار دارند، اکنون برای صعود از گروه باید کاستاریکا را در روز پنجشنبه شکست دهند و امیدوار باشند اسپانیای صدرنشین ژاپن را شکست دهد تا برای دومین بار متوالی از مرحله گروهی جام جهانی حذف نشوند.

لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، می گوید که موسیالا کلید امیدهای آنها در حال حاضر و برای سال های آینده است.

ماتئوس، قهرمان جام جهانی در سال 1990، به بی بی سی اسپورت گفت:

او می تواند مسی آینده باشد، او عالی است. من او را در دو سال گذشته دوست داشتم، سبک فوتبال او را دوست دارم و شخصیت او را دوست دارم. او 19 ساله است، کارهایی را انجام می دهد که او را به یک فوتبالیست برتر تبدیل می کند. او پاس های فوق العاده ای دارد، او با فکر و باهوش است و فوتبال را دوست دارد. موسیالا می‌تواند مسی بعدی باشد، زیرا زمانی که مسی 17، 18 ساله بود، برای اولین بار در بازی مقابل مجارستان [تیمی که ماتئوس در آن زمان آن را هدایت می‌کرد] او را ملاقات کردم و او پس از 40 ثانیه اخراج شد. او به زمین آمد و سعی کرد نشان دهد که عاشق فوتبال است، او علاقه زیادی به فوتبال دارد.

آمار چشمگیر موسیالا در دیدار دیشب شامل 84 درصد دقت پاس، 100 درصد سانتر کامل، 7 پیروزی در دوئل زمینی، سه پاس کلیدی و پاس گل به نیکلاس فولکروگ برای تساوی دیرهنگام بود.

جمال موسیالا در رده‌های سنی زیر 15، زیر 16، زیر 17 و زیر 21 سال برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته اما در نهایت ترجیح داد برای آلمان به میدان برود.

موسیالا در حال حاضر جوان‌ترین گلزن بایرن مونیخ، دومین گلزن جوان آلمان و جوان‌ترین بازیکنی است که با حضور در یورو 2020 برای آلمان در یک تورنمنت بزرگ بازی کرده است و اکنون از او خواسته می شود که تأثیر بیشتری در صحنه جهانی بگذارد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام در بی بی سی وان گفت:

برای من جمال موسیالا یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان است. در کنار گاوی، جود بلینگهام و پدری، او استعداد بزرگی است. من فکر می کنم او در طول جام جهانی رشد خواهد کرد. فکر می کنم آلمان می تواند از کیفیت بیشتر او شگفت زده شود.

یورگن کلینزمن، سرمربی و مهاجم سابق تیم ملی آلمان افزود:

به نظر من موسیالا بازیکن برجسته آلمان بود. او پر از عناصر شگفت انگیز است، او نمی ترسد. او یک بازیکن جوان فوق العاده است که در سیستم بایرن رشد کرده است. این اولین جام جهانی او است و او قطعا بیشتر و بیشتر رشد خواهد کرد.

اما آینده این جوان متولد اشتوتگارت که در سال 2019 در 16 سالگی پس از ورود به آکادمی چلسی و بازی برای انگلیس در رده جوانان به بایرن پیوست، چه می شود؟ قرارداد او تا سال 2026 با بایرن اعتبار دارد و آرچی رایند توت، روزنامه نگار آلمانی معتقد است که او برای غول های آلمانی فروشی نخواهد بود.

او به رادیو 5 زنده بی بی سی گفت:

من فکر می کنم این یک فرصت واقعی برای او است تا ورود خود را به یک صحنه بزرگ اعلام کند و ببیند آیا می تواند این تیم را به جلو بکشد در حالی که اخیراً برای آلمان واقعاً کار خاصی نمی‌کند. این یک شانس واقعی برای او است تا شهرت خود را محکم کند.

در مطبوعات آلمان صحبت هایی وجود دارد مبنی بر اینکه او در بایرن به حدی غیرقابل فروش است که حتی 400 میلیون یورو برای بند آزادسازی جمال موسیالا کافی نیست.

این راهی است که در مورد او صحبت می شود، او آینده این باشگاه است. چیزهای زیادی در بازی او وجود دارد که او را بسیار خوب نشان می‌دهد، حتی زمانی که حریفان سعی می کنند او را با خطا متوقف کنند. همان طور که سالها در مورد لیونل مسی دیده ایم، او دست از پیشروی برنمی‌دارد. او یک جواهر لعنتی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *