بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاعیه جالب ستاره آلمان از حرکت جنجالی ژرمن ها

ایلکای گوندوگان : خواستیم اینگونه به فیفا واکنش نشان دهیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳
ایلکای گوندوگان

ایلکای گوندوگان ستاره تیم ملی آلمان، مدعی شد آنها می خواستند به برخی تصمیمات فیفا واکنش نشان دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایلکای گوندوگان ستاره تیم ملی آلمان، مدعی شد آنها می خواستند به برخی تصمیمات فیفا واکنش نشان دهند.

به گزارش پارس فوتبال، بازیکنان تیم ملی آلمان قبل از اولین بازی خود در جام جهانی و هنگام گرفتن عکس تیمی، دست خود را جلوی دهان گذاشته و به تصمیمات اخیر فیفا در رابطه با برخی موارد واکنش نشان دادند. ایلکای گوندوگان در مصاحبه ای مدعی شد دیگر بحث در مورد مسائل سیاسی در اردوی این تیم به پایان رسیده، اما آنها در آن مقطع قصد داشتند مواضع اعتراضی خود را به فیفا ثابت کنند.

ایلکای گوندوگان گفت:

صادقانه نظر من این است که اکنون زمان صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی به پایان رسیده است. ما حالا اینجا هستیم و فکر می کنم قطر نیز بابت میزبانی جام جهانی به شدت به خودش افتخار می کند. همچنین آنها اولین کشور مسلمان و میزبان جام جهانی هستند و من نیز از یک خانواده مسلمان هستم، پس جامعه مسلمانان جهان نیز به این میزبانی کشور قطر افتخار می کند.

ژست دست روی دهان قبل از بازی اول؟ چند بازیکن از فیفا عصبانی بودند، زیرا مشخصا انجام کارهایی از سوی تیم برنامه ریزی شده بود. اما درست قبل از بازی با ژاپن این امکان از ما گرفته شد، پس چند بازیکن ناامید و عصبانی شدند و ما می خواستم اینگونه عکس العملی نشان دهیم. ما در درون تیم با یکدیگر بحث کرده و در پایان تصمیم گرفتیم که این حرکت را علیه فیفا انجام دهیم. اگر قصد انجام کاری را دارید نیز باید در قالب یک تیم آن حرکت را پیاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *