بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناراحتی شدید موسیالا: شب سختی برای من است

جمال موسیالا : امشب شب بسیار سختی برای من خواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
جمال موسیالا

جمال موسیالا ستاره تیم ملی آلمان، از این که نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند بسیار ناراحت است. او تلاش زیادی در این زمینه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمال موسیالا ستاره تیم ملی آلمان، از این که نتوانست دروازه اسپانیا را باز کند بسیار ناراحت است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آلمان شب گذشته در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

شاگردان هانسی فلیک نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این بازی داشتند، چرا که شکست در بازی اول برابر ژاپن باعث شده بود در شرایط خاصی قرار بگیرند و احتمال حذف آنها از جام جهانی در صورت شکست در این بازی بسیار زیاد می‌شد.

با این حال، آنها موفق شدند علیرغم دریافت گل اول از اسپانیا بار دیگر به بازی برگردند و با گلزنی در دقایق پایانی این بازی یک امتیاز را به دست آورند.

این در حالی بود که موقعیت گلزنی خوبی که برای جمال موسیالا ایجاد شد این فرصت را به او داد که اولین گلش در جام جهانی را در 19 سالگی به ثمر برساند اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و از این موضوع نیز بسیار ناراحت بود.

این ستاره جوان تیم ملی آلمان پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

 من باید این توپ را گل می‌کردم یا سرم را بالا می‌آوردم و آن را برای بازیکن دیگری ارسال می‌کردم. امشب شب بسیار سختی برای من خواهد بود.

آلمان با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا در بازی روز گذشته و با وجود کسب تنها یک امتیاز همچنان شانس صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 را دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *