بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای کارلوس کی روش + عکس

ستار همدانی : مقابل تیم ملی فوتبال ولز به خوبی پرس کردیم و چیدمان خوبی داشتیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۱۸
ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

ستار همدانی پیشکسوت استقلال گفت : در بازی با ولز مهمترین نکته چیدمان مناسب تیم بود و تیم با برنامه بازی کرد و میزان دوندگی بازیکنان بسیار بالا بود و به خوبی حریف را پرس کردیم در نهایت موفق به ایجاد چندین موقعیت خوب گلزنی شدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص نتایج تیم ملی در دو بازی اخیر خود در جام جهانی 2022 قطر گفت:

ما پیش از حضور در مسابقات جام جهانی مشکلات و حواشی را داشتیم که بلای جان تیم شد. مشکلات بین بازیکنان و کادرفنی باعث شدی همدلی که بین بازیکنان بود از بین برود و باعث بروز اختلافات شدیدی شد و تمرکز لازم برای حضور در جام جهانی وجود نداشت. ولی در اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم در بازی انگلیس چیدمان ما کاملا اشتباه بود و کی روش در این خصوص اشتباه کرد و به نظرم خود او به این موضوع واقف است. اما در نیمه دوم تغییراتی که به وجود آمد تیم بهتر شد و موفق شدیم گلزنی کنیم.

وی افزود:

در بازی با ولز مهمترین نکته چیدمان مناسب تیم بود. تیم با برنامه بازی کرد و میزان دوندگی بازیکنان بسیار بالا بود و به خوبی حریف را پرس کردیم. در نهایت موفق به ایجاد چندین موقعیت خوب گلزنی شدیم و توانستیم تیم خوب  شایسته ولز را با یک بازی حساب شده شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 در خصوص تفاوت عملکرد بازیکنان در بازی انگلیس و ولز عنوان کرد :

این مشکلات همانطور که گفتم نشات گرفته از اختلافات و درگیری های بود که در آستانه جام جهانی برای تیم ملی پیش آمد و همه مزید بر علت شد تا ما در بازی انگلیس تمرکز نداشته باشم از طرفی مصدومیت بیرانوند نیز بر مشکلات ما را در این بازی دو چندان کرد و در این شرایط نمی شد تیم را به خوبی جمع و مدیریت کرد.

وی در خصوص تقابل این تیم با آمریکا اظهار داشت:

بازی با امریکا را می توان حساس ترین بازی تاریخ ایران دانست چرا که شرایط همه چیز به خود ما بستگی دارد و می توانیم با صعود به دور بعدی رقابت ها تاریخ ساز شویم.  به همین خاطر باید توجه بیشتری به این بازی داشته باشیم. آمریکا تیم منسجم و خوبی است و در بازی با انگلیس نشان داد می تواند هر تیمی را به دردسر بیاندازد و نباید آنها را دست کم گرفت و باید روی این بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و بتوانیم از لحظه لحظه این بازی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

همدانی خاطرنشان کرد:

من به صعود این تیم خیلی امیدوار هستم. خیلی ها فکر می کنند این آمریکا همان تیمی است که مال سال 1998 با آن بازی کرده ایم و این اشتباه است. همانگونه که تیم ما نسبت به سال 98 تفاوت کرده آنها نیز تغییرات مهمی در خود داشته اند و یک نسل خوب و طلایی را در اختیار دارند. هر چند من معتقد هستم تیم ملی ما در جام جهانی فرانسه از تیم کنونی ما بهتر است چرا که آن تیم بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و جواد زرینچه بودند که مانع بروز حواشی می شدند. امیدوار هستم تیم ملی با شکست امریکا و صعود به دور بعدی تاریخ سازی کنند و اسم خود را در تاریخ به ثبت برسانند.

وی در خصوص نقش کی روش در تیم ملی بیان کرد:

به نظر من کی روش به خوبی تیم را جمع کرد و ما را از آن شرایط نابسامان خارج کرد و اتحاد را به تیم ملی بازگردانند. در این مقطع فقط از کی روش بر می آمد تا شرایط را این گونه تغییر دهد و همبستگی را به تیم باز گرداند و این موضوع می تواند عامل موفقیت ما در رقابت های جام جهانی باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص دو دستگی ایجاد در کشور در خصوص نتایج تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت:

هر ایرانی در هر جایی دنیا قلبش برای کشورش می تپد و در هر عرصه و در هر شرایط باید از تیم ملی حمایت کند و این خارج از بحث ها و نظرات سیاسی است. مردم لایق بهترین ها هستند و امیدوار در عرصه های مختلف به مردم گوش دهیم و مشکلات آنها را بر طرف کنیم. به هر حال ما کم یا زیاد دنیا را گشته ایم و باید بگویم ما بهترین مردم دنیا را داریم. از طرفی مردم نیز فارغ از هر چیزی باید در هر شرایط از تیم ملی حمایت کنند چون تیم ملی از مردم و برای مردم است و فوتبال می تواند به جامعه ما آرامش دهد.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *