بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به تیم ملی فوتبال ایران

سعید مراغه‌ چیان : نباید تیم ملی فوتبال آمریکا را دست کم گرفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰
سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال گفت : بازی حساسی است و به نظر من اگر ایران می‌خواهد در این دیدار پیروز باشد باید به خوبی آمریکا را آنالیز کنند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی ارزشمند ملی پوشان ایران مقابل ولز اظهار داشت:

ایران در دقایق ابتدایی خوب بازی کرد، اما ولز اصلاً آن تیمی نبود که مقابل آمریکا بازی کرد و کاملاً ناآماده بودند. بازیکنان ایران باید در این بازی ۶ گل می‌زدند، اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند، شانس آوردیم در وقت‌های اضافه گل زدیم.

وی افزود:

بازیکنان ایران نسبت به دیدار اول هماهنگ‌تر شدند، اما نتوانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند و بسیاری از آن‌ها از دست رفت. قلی‌زاده و رضاییان در این بازی دوندگی خوبی داشتند و کمک زیادی به موفقیت تیم کردند. تعویض‌های کی‌روش مثل بازی اول مقابل انگلیس خوب نبود و خوش شانس بود که توپ چشمی وارد دروازه شد وگرنه از نظر من قدوس بازیکنی است که می‌توانست در این بازی حضور داشته باشد.

مراغه‌ چیان در پایان در خصوص بازی دو تیم ایران و آمریکا خاطرنشان کرد:

بازی حساسی است و به نظر من اگر ایران می‌خواهد در این دیدار پیروز باشد باید به خوبی آمریکا را آنالیز کنند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کنند. آمریکا مقابل انگلیس بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و برای این مسابقه استراحت کرد تا با تمام قدرت مقابل ایران ظاهر شود و از این رو بازیکنان ایران نباید آمریکا را دست کم بگیرند. به امید سرفرازی ایران و خوشحالی مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *