بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبرها از تیم ملی ایران در فاصله دو روز تا بازی با آمریکا

برنامه تیم ملی ایران 48 ساعت مانده به تقابل تاریخی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۷:۱۵
ادموند اختر پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

در حالی که تنها دو روز تا بازی تاریخی تیم ملی ایران مقابل آمریکا در جام جهانی باقی مانده است، برنامه کارلوس کی روش و شاگردانش تا این مسابقه مشخص شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان کی‌روش در تیم ملی ایران امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل ولز شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی پیدا کرد. با توجه به نتایجی که در این گروه تا به اینجای کار کسب شده، هر چهار تیم در روز آخر شانس صعود دارند و این به حساسیت های بازی ایران و امریکا افزوده است. شاگردان کارلوس کی روش که از روز گذشته تمرینات خود را برای این دیدار آغاز کرده‌اند، امروز نیز یک جلسه تمرینی دیگر برگزار خواهند کرد.

تمرین امروز (یکشنبه) فوتبالیست های تیم ملی ایران از ساعت 17 در کمپ الریان آغاز خواهد شد. طبق قوانین مسابقات و مثل دیگر تمرینات تیم ملی، خبرنگاران در یک ربع نخست می توانند در محل تمرین حضور یافته و برای رسانه های خود خبر تهیه کنند.

تیم ملی فردا آخرین تمرین خود را برای رویارویی با امریکا برگزار خواهد کرد. در این روز همچنین نشست خبری سرمربی تیم ملی نیز برگزار خواهد شد تا همه چیز مهیای برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی باشد.

دیدار تیم های ایران و امریکا در چارچوب آخرین دیدار دور گروهی (گروه دوم) از ساعت 22:30 روز سه شنبه هشتم آذر به صورت همزمان با دیدار انگلیس و ولز آغاز خواهد شد. ایران با سه امتیاز در رده دوم گروه حضور دارد و امریکا با دو امتیاز، سوم است. انگلیس و ولز نیز به ترتیب با چهار و یک امتیاز، اول و چهارم هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *