بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افتخار جدید برای مهدی طارمی در جام جهانی 2022 + سند

مهدی طارمی در صدر جدول بهترین مهاجمان جام جهانی 2022 قطر

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۱
مهدی طارمی در صدر جدول بهترین مهاجمان جام جهانی قرار گرفت

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان، همچنین در صدر جدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه حریف ایجاد کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 مهدی طارمی شماره 9 ایران که با دو گل زده در این دوره از رقابت ها یکی از بهترین ها در جدول گلزنان است یک آمار ویژه و جالب را تا پایان روز گذشته از خودش به جای گذاشته است. مهدی طارمی که بهترین بازیکن تیم ملی در دو بازی ابتدایی بوده و با زدن دو گل در صدر بهترین گلزنان ایرانی تاریخ جام جهانی حضور دارد، در این دوره از رقابت ها و در برابر انگلستان و ولز موفق به ایجاد 6 شانس گل شده است. اتفاقی که او را در میان نامهای بزرگ حاضر در دوحه در رتبه نخست جدول این آمار قرار داده است.

یوسف سبلی، مدافع راست تیم ملی سنگال که در باشگاه رئال بتیس بازی می کند و آنتوان گریزمان با 5 ایجاد شانس در رده های دوم و سوم قرار دارند. در این جدول آنتونی رابینسون مدافع چپ و تیموتی وه‌آ وینگر تیم ملی آمریکا رقیب آینده تیم ملی در بازی حساس دور سوم مرحله گروهی با ایجاد 3 شانس در رتبه های دهم و یازدهم و بالاتر از لیونل مسی که تنها در یک مسابقه و دیدار برابر عربستان یک شانس ایجاد کرده حضور دارند.

مهدی طارمی در صدر جدول بهترین مهاجمان جام جهانی قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *