بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قاب ماندگار ایران در ارلیان ؛ وقتی ولزی ها هم ما را تشویق کردند

تشویق هواداران تیم ملی ولز برای تیم ملی ایران در پایان بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
تشویق هواداران تیم ملی ولز برای تیم ملی ایران در پایان بازی

نمایش تیم ملی ایران برابر تیم ملی ولز تحسین برانگیز بود و حالا ایران یکی از گزینه‌های اصلی صعود به دور دوم بازی‌هاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایش تیم ملی ایران برابر تیم ملی ولز تحسین برانگیز بود و حالا ایران یکی از گزینه‌های اصلی صعود به دور دوم بازی‌هاست.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از اتفاقات جالب در پایان دیدار ایران – ولز در استادیوم احمد بن علی شهر دوحه تشویق تیم ملی از سوی تماشاگران ولز بود. آنها اگر چه از شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در این بازی و از بین رفتن رویای صعود به دور دوم بازی ها ناراحت بودند اما تیم ایران را به سبب ارائه نمایش درخور تحسین تشویق کردند. همان طور که در پایان بازی گرت بیل، کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز هم ایران را تیم شایسته برای پیروزی در این دیدار دانست.

گرت بیل پیش از بازی در کنفرانس خبری از ایده‌های تیمش برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز و صعود به دور دوم بازی‌ها صحبت کرد اما در جریان بازی این تیم ایران بود که تیم برتر میدان بود و بیشتر صاحب موقعیت شد و در نهایت هم با دو گل به برتری رسید. خلاصه اینکه فوتبالی که تیم ملی در برابر ولز به نمایش گذاشت هم با تحسین تماشاگران تیم حریف همراه بود و هم کاپیتان آنها.

پیروزی ایران در برابر ولز در سایت های خبری خارجی هم بازتاب های جالبی داشته است. یکی از دلایل تحسین ایران این بود که از شکست 6-2 مقابل انگلیس پا به این بازی می گذاشت و تغییر در این سرعت خیلی کم و نمایشی 180 درجه متفاوت با بازی با انگلیس برای خیلی ها عجیب بود. خیلی ها این سوال را طرح کردند ایران به این سرعت چگونه تبدیل به یک تیم متفاوت شد؟ بدون شک اگر نمایشی که تیم ملی مقابل ولز داشت در برابر انگلیس می داشت به نتیجه ای بهتر از شکست 6-2 دست می یافت و حتی ممکن بود با یک امتیاز میدان را ترک کند. این دقیقا همان استراتژی بود که کارلوس کی‌روش برای این بازی طراحی کرده بود.

تشویق ایران توسط تماشاگران تیم ولز یکی از قاب های ماندگار در استادیوم احمد بن علی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *