بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی ستاره درخشان تیم ملی مقابل ولز به روایت آمار

آمار مهدی طارمی مقابل ولز ؛ 40 لمس توپ، 8 پاس کلیدی، یک پاس گل و 5 نبرد موفق با حریف

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
آمار مهدی طارمی مقابل ولز ؛ 40 لمس توپ، 8 پاس کلیدی، یک پاس گل و 5 نبرد موفق با حریف

آمار مهدی طارمی مقابل ولز بی نظیر بود و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود، چرا که 40 لمس توپ، 8 پاس کلیدی، یک پاس گل و 5 نبرد موفق با حریف داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی آمار فوق العاده ای در دیدار تیم ملی ایران مقابل ولز به ثبت رساند.

ایران در یک بازی درخشان موفق شد ولز را با دو گل شکست دهد و با کسب ۳ امتیاز این دیدار حالا خودش را در یک قدمی صعود تاریخی از مرحله گروهی می‌بیند. بدون تردید یکی از ستاره های تیم ملی در این بازی و البته بازی قبلی مقابل انگلیس، مهدی طارمی بود.

با ارزش ترین فوتبالیست ایرانی که در دیدار قبل موفق شد ۲ بار گلزنی کند، در دیدار مقابل ولز و با توجه به حضور آزمون در ترکیب اصلی  وینگر چپ تیم ملی شد. مهدی که موفق شد پاس گل دوم ایران را به رامین رضاییان بدهد، آمار فوق العاده ای از خودش در این بازی به ثبت رساند.

مهدی طارمی در این بازی ۴۰ لمس توپ داشت، یک فرصت طلایی خلق کرد که منجز به گل دوم تیم ملی شد، ۸ پاس کلیدی داد، یک دریبل موفق در این دیدار به ثبت رساند، از ۹ جدالی که با بازیکنان حریف داشت، ۵ بار برنده شد و در نهایت نمره خوبی هم گرفت. طارمی در حالی ۸ پاس کلیدی در این بازی داد که آخرین بار ژاوی در بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ این تعداد پاس کلیدی داده بود.

جالب است بدانید که بیشترین پاس کلیدی در تاریخ جام جهانی متعلق به کوین دیبروینه فوق ستاره تیم ملی بلژیک و منچستر سیتی است که در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آمریکا به ثبت رساند. دیبروینه که یکی از بهترین پاسورهای جهان به حساب می‌آید، در آن بازی و در ۱۲۰ دقیقه آمار ۱۰ پاس کلیدی را به ثبت رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *