بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ولز

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹
تیم ملی ؛ ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز مشخص شد

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در دومین بازی خود در مرحله گروهی جمعه ظهر به مصاف تیم ولز می‌رود؛ حریفی که در بازی نخست خود در برابر آمریکا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراتژی کارلوس کی‌روش ۷ امتیاز از سه بازی و صعود به مرحله حذفی مسابقات بود که در گام نخست این ایده خوب پیش نرفت و به تیم ملی انگلیس ۶-۲ باخت. با این حال کسب ۶ امتیاز از دو بازی بعدی باز هم می‌تواند این ایده را اجرایی کند.

فوتبال بد تیم ملی در برابر انگلیس تنها یک اتفاق بود که به سرعت می‌تواند فراموش شود. ایران در صورت نمایش خوب در برابر ولز و پیروزی در این دیدار همه نگاه‌ها را نسبت به خود تغییر خواهد داد.

کارلوس کی‌روش که در بازی نخست در چیدمان تیم ملی مرتکب اشتباه شده بود و ۵، ۶ بازیکن جدید وارد ترکیب تیم ملی کرده بود، در دیدار با ولز تصمیم گرفته است تیم ملی را با یک شیوه جدید ارنج کند. بازی با دو مهاجم که مورد اشاره سردار آزمون در پایان بازی با انگلیس هم بوده است. مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با ولز خواهند بود.

همان طور که کارلوس کی‌ روش پیش از بازی با ولز گفته است علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در ترکیب به میدان نمی‌آید و به جای او امیر عابدزاده بازی خواهد کرد.

در قلب خط دفاع زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده بازی خواهند کرد. این دو به بازی در شرایط آب و هوایی قطر آشنا هستند و هم چنین استادیوم‌های دوحه. از همه مهمتر اینکه این دو سال‌های سال است که در قلب خط دفاعی با هم بازی کرده‌اند.

در کناره‌ها بازی صادق محرمی و احسان حاج صفی محتمل تر است و بر اساس خبرهای رسیده سعید عزت‌الهی و احمد نورالهی دو بازیکن در جلوی خط دفاعی خواهند بود و در کناره‌های خط هافبک بازی علی قلی‌زاده و وحید امیری پیش بینی می‌شود. بر این اساس علیرضا جهانبخش روی نیکمت خواهد نشست.

این احتمال هم وجود دارد که کارلوس کی‌روش در آخرین لحظات تصمیم به این بگیرد که تیم ملی را با شیوه ۱-۲-۳-۴ راهی میدان کند که در این صورت سامان قدوس در پست ۱۰ به میدان خواهد آمد و مهدی طارمی در نقش وینگر چپ به میدان خواهد آمد. اگر هم مهدی طارمی در نوک خط حمله به میدان برود و سردار آزمون روی نیمکت بنشیند وحید امیری وینگر چپخواهد بود.

بازی با ولز یک فرصت تازه برای ایران است. فرصتی برای فراموش کردن دیدار با انگلیس و کسب سه امتیاز بازی صعود به دوردوم. اگر تیم در مصاف با ولز پیروز شود و انگلیس در برابر آمریکا به برتری دست یابد آن وقت ایران شانس زیادی برای صعود خواهد داشت چون در بازی پایانی باید به مصاف آمریکا برود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *