بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین شاه ماهی استقلالی به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

هروویه میلیچ : اگر کارلوس کی‌ روش تغییر عجیبی ایجاد نکند ولز را می‌ برید

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۱
هروویه میلیچ بازیکن پیشین استقلال درباره تیم ملی ایران صحبت کرد

هروویه میلیچ بازیکن پیشین استقلال گفت : فکر می کنم اگر آقای کارلوس کی‌ روش، تغییر عجیب و غریبی دوباره در ترکیب ایجاد نکند این بیداری برای بازیکنان به وجود آمده که بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هروویه میلیچ، هافبکی بود که از کرواسی به فوتبال ایران آمد و در دو مقطع پیراهن استقلال را به تن کرد. او البته جدایی جالبی از جمع آبی‌پوشان نداشت و تاخیر در پرداخت طلبش برای استقلال دردسرساز شد. او ضمن ارائه نظراتش در مورد تیم ملی ایران گریزی هم به موضوع استقلال زد و گفت:

نمی‌خواهم به سمت فیفا بروم و قضیه کش پیدا کند. امیدوارم که استقلال هم به قضیه منطقی نگاه کند.

بخش اصلی صحبت های میلیچ به جام جهانی و شرایط ایران اختصاص داشت. او با ابراز شگفتی از شکست سنگین ایران مقابل انگلیس تاکید کرد:

فکرش را نمی کردم و با خودم گفتم خدایا، چرا ایران انقدر فاجعه بازی می‌کند. نمی دانم شاید خسته بودند یا شاید هم مربی نتوانسته بود ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند. داشتم با خودم فکر می کردم و می گفتم که این تیم باید برای جام جهانی بهترین کار را انجام می داد ولی چرا این گونه شد؟ شاید اتفاقی بود و مسئله‌ای وجود داشت. بازی با انگلیس نشان داد که کارهای زیادی باید کرد. بازی آسانی برای انگلیس بود و شاید خودشان هم فکرش را نمی کردند. به هر حال فوتبال است و نمی توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

هافبک کروات در مورد بازی دوم شاگردان کی‌روش در دور گروهی جام جهانی مقابل ولز گفت:

این یک بازی سخت برای هر دو تیم است. تیم ما (کرواسی) در این سال ها چند بار با ولز بازی کرده است. عملکرد ولز را تا حدی می‌شناسم. تعدادی از بازیکنان این تیم در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند. فکر می کنم اگر آقای کی‌روش، تغییر عجیب و غریبی دوباره در ترکیب ایجاد نکند این بیداری برای بازیکنان به وجود آمده که بتوانند نتیجه بهتری بگیرند. امیدوارم که بازیکنان ایران از گروه صعود کنند. آنها لیاقت صعود را دارند. اسکوچیچ با این تیم کار کرده بود و الان دست کی‌روش افتاده است. خود من انتقاداتی از اینکه چرا تیم با او به جام جهانی نرفت هم دارم که الان وقت صحبت در موردش نیست.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “کنایه سنگین شاه ماهی استقلالی به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران”

  1. همایون گفت:
    0
    0

    راست میگه، تیم رو اسکوویچ برد جام جهانی. باید با اسکو هم ادامه میدادیم. شش تا از انگلیس خورديم. مهدی طارمی باعث برکناری اسکوویچ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *