بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره انگلیس پس از گلزنی برابر ایران تا صبح نخوابید

جود بلینگهام : من اکنون در حال پایین آمدن از روی ابرها هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۶
جود بلینگهام

جود بلینگهام، فوق ستاره جوان انگلیس فاش کرد که گلزنی در رقابت های جام جهانی، شب‌های بی‌خوابی را برای او به ارمغان آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، جود بلینگهام، فوق ستاره جوان انگلیس فاش کرد که گلزنی در رقابت های جام جهانی، شب‌های بی‌خوابی را برای او به ارمغان آورده است.

این هافبک 19 ساله روز دوشنبه در جریان پیروزی 6-2 انگلیس مقابل ایران، درخشید و مطمئناً در بازی روز جمعه مقابل آمریکا نیز در ترکیب اصلی تیم گرت ساوت‌گیت حضور خواهد داشت.

بلینگهام در مصاحبه ای گفت که زدن گل اول به تیم ملی ایران، یکی از نکات برجسته دوران حرفه‌ایش بود و او پس از این اتفاق، بیشتر طول شب را بیدار مانده است.

او گفت:

من اکنون در حال پایین آمدن از روی ابرها هستم. خوابیدن سخت است. بعد از بازی و در تمام طول شب، بیدار بودم و سعی می کردم به پیام ها پاسخ بدهم و با مردم صحبت کنم.

ستاره دورتموند ادامه داد:

من در این فصل و در تعدادی از بازی های بسیار بزرگ، چند گل به ثمر رسانده ام، اما گلزنی در جام جهانی و برابر ایران، با ارزش تر از هر گلی است که تا به حال به ثمر رسانده ام. من همواره با خودم صحبت می کردم و می گفتم آیا واقعاً این کار را انجام داده‌ام؟ این نمی تواند واقعی باشد!

او گفت:

من نمی توانم جلوی لبخند و خوشحالی ام را بگیرم. من از نظر هجومی در موقعیت های خوبی قرار گرفتم و فکر می کنم از نظر دفاعی خوب کار کردم.

ستاره انگلیس درباره گلش نیز توضیح داد:

به محض اینکه توپ به اوت رفت، شکافی را در محوطه جریمه ایران دیدم و فکر کردم که می‌توانم خودم را به آنجا وارد کنم. ضربه سر بسیار سختی بود، احتمالاً قبلاً هرگز آن را انجام نداده بودم. حدود پنج دقیقه طول کشید تا به خودم بیایم. آدرنالین بدنم داشت بالا میرفت.

بلینگهام اظهار داشت:

من همیشه آرزو داشتم که اینجا باشم (برای انگلیس بازی کنم) اما هرگز فکر نمی کردم اینقدر زود این اتفاق رخ دهد. به من این فرصت داده شده است کارهایی را انجام دهم که بسیاری از افراد در طول دوران حرفه ای خود انجام نداده اند و این باعث می‌شود که من بسیار سپاسگزار باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *