بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو غول فوتبال دنیا در آستانه حذف از جام جهانی!

شکست های عجیب تیم ملی آلمان و تیم ملی آرژانتین در گام نخست جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰
شکست های عجیب تیم ملی آلمان و تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آلمان هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی 2022 همان اشتباهی کرد که کمی بیشتر از 24 ساعت پیش آرژانتین تجربه‌اش کرده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی آلمان هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی 2022 همان اشتباهی کرد که کمی بیشتر از 24 ساعت پیش تیم ملی آرژانتین تجربه‌اش کرده بود.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که قطر و ایران شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشتند به یکباره عربستان در روز سوم مسابقات مقابل شاگردان اسکالونی غیرمنتظره ظاهر شد و با وجود اینکه در ابتدا پیش افتاده بود در دقایق ابتدایی نیمه دوم ورق برگشت و در ادامه هر چقدر آژانتینی‌ها برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند به جایی راه پیدا نکرد.
در روز چهارم مسابقات نیز دیدار سوم با سرنوشت مشابهی همراه شد. این مسابقه سومین دیدار آسیایی‌ها در جام جهانی قطر بود و با نمایش خوبی از سوی شاگردان فیلیک آغاز شد.
آلمانی‌ها مانند آرژانتین در نیمه اول می‌توانستند چند گل بزنند، ولی با فرصت سوزی تنها با یک گل برتری به رختکن رفتند تا وقتی از شانس‌های خود در ابتدای نیمه دوم هم بهره‌‌ای نبردند با تعویض‌های ژاپن و فیلیک شرایط عوض شود و سامورائی‌ها بر بازی مسلط شوند.

پس از ثبت گل دوم ژاپن که در میان غفلت بازیکنان تیم ملی آلمان در دقیقه 83 به ثمر رسید شاگردان فیلیک تنها چند دقیقه برای جبران نتیجه فرصت داشتند که با وجود ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی و لرزاندن پاشنه تیرک با شوت گورتسکا نتیجه عوض نشد و ژرمن ها مانند جام جهانی قبلی این جام را هم با شکست آغاز کردند.
با این پیروزی ژاپن هم توانست در اولین بازی جام مانند عربستان سعودی دست به کار بزرگی بزند و حالا آلمان و آرژانتین در موقعیت مشابهی قرار گرفته اند و یک دیدار مرگ و زندگی در هفته دوم مسابقات جام جهانی قطر پیش روی آنها قرار گرفته است. آلمان باید در هفته دوم با اسپانیا بازی کند و شاگردان اسکالونی هم آماده یک دیدار تمام حیثیتی برابر مکزیک شوند؛ دو دیداری که اگر با نتیجه دلخواه آنها همراه نشود باید علاقمندان به فوتبال خودشان را آماده اولین تیم‌هایی مدعی قهرمانی مسابقات کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *