بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار کارشناس مطرح فوتبال به شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس

جیم میکلسون کارشناس فوتبال انگلیس : اشتباهات تیم کارلوس کی‌ روش آماتور بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲
تیم ملی ؛ جیم میکلسون کارشناس فوتبال انگلیس درباره دیدار تیم ملی ایران صحبت کرد

جیم میکلسون کارشناس فوتبال انگلیس گفت : اینکه بخواهیم بگوییم کی روش از بازیکنان شناخت نداشته، اشتباه است و پس کی روش بهتر از همه می‌داند اختیار کامل برای انتخاب بازیکنان اصلی را داشت اما باید نتیجه را برای هواداران کسب می‌کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی ادامه دارد که تیم ملی ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس دنبال بازگرداندن روحیه تیمی و برطرف کردن مشکلات فنی اش است تا بتواند رؤیای صعود از مرحله گروهی را تحقق ببخشد.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه مقابل ولز بازی می‌کنند تا امید خود را برای صعود به دور حذفی را زنده نگه دارند.

جیم میکلسون کارشناس فوتبال حوزه کشورهای بریتانیا در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ درباره تقابل شاگردان کارلوس کی روش با انگلیس گفت: من از این شکست هم شوکه و هم متعجب شدم. ایران بهترین تیم آسیا بود و من هرگز فکر نمی‌کردم این تیم در نیمه اول اشتباهات تکراری داشته باشد.

او درباره انتقاد از کارلوس کی روش بابت انتخاب ترکیب تیم ملی ایران افزود:

جمله معروف فوتبال در اروپا این است که “سهم سرمربی را در زمین بدهید نتیجه را بگیرید”. کارلوس کی روش مربی بسیار معروفی برای فوتبال دنیا است. او شناخت کاملی از نسل بازیکنانی که خودش در دوره اول حضور در ایران داشت پیدا کرده بود.

این کارشناس بریتانیایی فوتبال تصریح کرد:

اینکه بخواهیم بگوییم کی روش از بازیکنان شناخت نداشته، اشتباه است. پس کی روش بهتر از همه می‌داند اختیار کامل برای انتخاب بازیکنان اصلی را داشت اما باید نتیجه را برای هواداران کسب می‌کرد. کی روش وقتی نتیجه را واگذار کرد باید بداند اشتباه کرده است. باختن با گل‌های زیاد حس خوبی به یک تیم و هوادارانش نمی‌دهد. جام جهانی جایی نیست که شما بخواهید اشتباهات آماتوری داشته باشید. متأسفانه وضعیت ایران اینگونه بود.

میکلسون که مطالب او در برخی مجلات ورزشی ولز هم منتشر می‌شود، درباره بازی روز جمعه ایران و ولز گفت:

ایران در اولین بازی مقابل انگلیس باخت و ولز هم با آمریکا مساوی کرد اما من شانس هر دو تیم را یکسان می دانم. ایران تیم با کیفیتی دارد. فکر می‌کنم این تیم با وجود روحیه ضعیفی که دارد برابر ولز نتیجه بگیرد.

او یادآور شد:

بازی ایران با ولز تکلیف گروه را تا حد زیادی مشخص می‌کند.انگلیس بی شک با کسب نهایت امتیاز به مرحله حذفی می‌رود. بنابراین بازی ایران و ولز می‌تواند خیال‌ها را بابت صعود راحت کند.

میکلسون تاکید کرد:

بازی دو تیم بسیار شجاعانه خواهد بود و من پیش بینی می‌کنم کارت‌های زرد زیادی از جیب داور در بیاید.

این کارشناس فوتبال بریتانیا در پایان خاطرنشان کرد:

جام جهانی قطر با توجه به شرایط متفاوت که نسبت به قبل دارد منحصر به فرد است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. شگفتی‌ها دست از سر این جام بر نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *