بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاکتیک مجازی کارلوس کی روش برای نجات تیم ملی + عکس

پست های معنادار کارلوس کی روش در اینستاگرام پس از شکست سنگین ایران برابر انگلیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۸
پست های معنادار کارلوس کی روش در اینستاگرام

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 24 ساعت دو پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 24 ساعت دو پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، کارلوس کی روش یک روز بعد از شکست سنگین 6-2 مقابل انگلیس سعی کرد با این دو پست، کمی فشار را از روی خود و تیمش بکاهد. او ابتدا روز گذشته پستی را منشتر کرده و در کپشن ویدیویی که کامنت های منفی فوتبالدوستان کنار صحنه هایی از بازی با انگلیس میکس شده بود، نوشت:

بازیکنان دشمن ما نیستند.

سرمربی تیم ملی در حالی این پست را منتشر کرد که بعد از بازی با انگلیس نیز اعلام کرده بود اگر کسی نمی خواهد تیم ملی را تشویق کند بهتر است در خانه بماند. به نظر می رسد هدف از انتشار پست فوق نیز تاکید دوباره به همین موضوع بوده باشد. البته این پایان کار سرمربی تیم ملی در اولین روز بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس نبود.

در آخرین دقایق شب گذشته، سرمربی تیم ملی ایران یک پست دیگر در اینستاگرام منتشر کرده و این بار خطاب به بازیکنان خود تاکید کرد که نباید اسیر حواشی و هوادارنماها شده و فرصت درخشش برای کشور خود را از دست بدهند. کی‌روش در این پست و طی متنی طولانی، سعی کرد به بازیکنان خود تلنگر زده و آنها را برای جبران تحریک کند.

پست های معنادار کارلوس کی روش در اینستاگرام

این حد از توجه سرمربی تیم ملی به فضای مجازی در کوران رقابت های جام جهانی و در شرایطی که تیم او 24 ساعت قبل‌تر متحمل سنگین‌ترین شکست خود در ادوار جام شده بود، کمی عجیب به نظر می رسد و می توان کمی هم آن را زیاده‌روی دانست. معمولا در چنین تورنمنت‌هایی، سرمربیان تیم‌ها، بازیکنان خود را از استفاده از شبکه های اجتماعی منع می کنند ولی در مورد تیم ملی ایران در این دوره از جام جهانی، شرایط متفاوتی را شاهد هستیم و خود سرمربی تیم گوشی به دست شده و سعی دارد تا با علاوه بر زمین بازی و تمرین، در فضای مجازی هم اوضاع را به نفع تیمش کند؛ به نظر می رسد که هدف اصلی کی‌روش ریستارت تیم ملی و بازگشت شرایط روحی شاگردانش به قبل از بازی با انگلیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *